Added inside sidebar
    מה שמעניין

    "אף אחד לא מדבר על גיוס בני הישיבות. זה לא תקין": שרת התחבורה מירי רגב הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אני לא מאמינה שהמפלגות החרדיות יפרשו. הם מבינים שהפרטנרים הטובים ביותר אלו אנחנו והם בטח לא יישבו עם גנץ ולפיד. בחירות עכשיו זה גזר דין מוות לחטופים ופרס לחמאס. בעיה שקיימת כבר 75 שנה לא חייבים לפתור דווקא בשנת מלחמה"

    הרב יוסף שווינגר הערב ב'מהדורה המרכזית': "ההסתכלות שלנו כבני תורה על סאגת הגיוס: ישיבת וולוז'ין נסגרה כדי לא להכניס לימודים זרים אבל היא שרדה בסוף, ישיבת מיר שרדה את השואה וישיבת חברון שרדה את הפרעות. יש בורא לעולם ועולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    הדרמה סביב חוק הגיוס: הערב ב'מהדורה המרכזית' עלו בפינת הפרשנים ישי כהן ואבי גרינצייג שהתייחסו לסערה. כהן: "יריב לוין ונתניהו לא נתנו כלום והסיעות החרדיות נכנעו. אם היו מקשיבים לאייכלר ופרוש ועומדים על העברת חוק הגיוס לפני תקציב המדינה – היינו במקום אחר". גרינצייג: "אם היו מעבירים חוק גיוס לפני הרפורמה הוא היה נפסל ממילא בבג"צ"

    לפני שעתיים
    מוטי הלפרין

    "מי הוא בכלל שידבר נגדנו, בזכותי הוא שר במשרד הביטחון ושר האוצר", אמר דרעי על סמוטריץ'. ראש הממשלה נתניהו הגיב: "אוקיי, אני אדבר עם בצלאל שיירגע בנושא הגיוס" | הדיווח המלא הערב במהדורה

    לפני שעתיים+
    פנחס בן זיו

    גולדקנופף: "פגיעה חמורה בעמלי התורה ולומדיה, אות קלון ובזיון". מאיר פרוש: "בג"ץ בחר שוב לפגוע בעולם התורה והישיבות ובצעד חסר תקדים מטיל סנקציות כלכליות נגד אלו שבחרו ללמוד את התורה הקדושה". דגל התורה: "הפגיעה בלומדי התורה, בישיבות ובחינוך התורני לא יעבור לסדר היום"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי באמירה דרמטית אצל אבי מימרן במהדורה המרכזית: "אני מבין את הלוחמים שלא רוצים לשרת עכשיו בצבא של מדינה שנלחמת בעולם הישיבות • מה שיקרה עכשיו זה, שגם חרדים שכן הלכו לצבא וכן התחילו להתגייס, רואים עכשיו את המלחמה בעולם התורה, והם יגידו: אם זה ככה -אני לא הולך לצבא"

    לפני 7 שעות
    קובי פינקלר

    המל"ל חושף: לאורך החודשים האחרונים סוכלו עשרות פיגועים נגד יעדים ישראלים ברחבי העולם. לאור זאת, פוטנציאל איומי הטרור כלפי ישראלים ויהודים כעבור למעלה מחמישה חודשים מתחילת המלחמה – גבוה במיוחד ולכן יש להתעדכן לפני נסיעה לחול האם היעד בטוח והאם הטיסה עוברת מעל מדינות עוינות

    לפני 8 שעות
    קובי פינקלר
    צילום: דובר צה"ל
    לפני 9 שעות
    צבי טסלר

    בפיקוד העורף מחדדים היום את ההנחיות לציבור כיצד להיערך מראש למקרה של הפסקת חשמל ממושכת חלילה: "היערכות יכולה להציל חיים"

    לפני 9 שעות
    הפוך על הפוך

    הרב משה בן לולו בפתח תכניתו הפוך על הפוך: "ככה נראים החיים כשאין סיעתא דשמיא: מחבלים פרימיטיביים גברו על מערכות ההגנה המתוחכמות, כל כך הרבה חיילים גויסו ואין תוצאות ואז הם אומרים שצריך לגייס גם את בני הישיבות. זה כמו לשפוך נפט על שריפה. הם רוצים לקחת את התקציבים? שיקחו. אנחנו נשמעים רק לגדולי התורה"

    לפני 13 שעות
    מהדורת הבוקר

    החזאי אורי בץ עדכן במהדורת סוף השבוע, בתחזית מזג האוויר: "היום יהיה חם, מחר ומחרתיים ירידה קלה בטמפרטורות, אך בשבת ירד גשם מלווה בסופות רעמים בעיקר ברמת הגולן ואולי בהרי הצפון. בראשון עד שלישי זה יחזור להיות כמו היום. אנחנו רשמית בעונת האביב. המלקוש יהיה להערכתי לקראת פסח"

    לפני 13 שעות
    מהדורת הבוקר

    ח"כ טלי גוטליב בראיון למהדורת סוף השבוע: "אני רואה באחמד טיבי אויב. אני הצלחתי לבדי למנוע לראשונה משנת 2006 את כהונת טיבי כסגן יו"ר הכנסת. רבתי עם שר וח"כים בתוך הליכוד"

    לפני 13 שעות
    מהדורת הבוקר

    ח"כ צבי סוכות בראיון למהדורת סוף השבוע, על מתווה הגיוס: "הסיפור כאן הוא לא גיוס חרדים. זה טרנד שקופצים עליו כל מי שמנסה לפרק את מחנה הימין. כל מה שיוסכם בין מזכיר הממשלה למפלגות החרדיות נעמוד מאחוריו. לא נפר את הברית עם החרדים"

    לפני 14 שעות+
    מהדורת הבוקר

    ח"כ דני דנון בראיון לגדסי ופרידמן במהדורת הבוקר: "אני לא יודע אם טראמפ היה מתנהל אחרת, אבל אנחנו צריכים להסתכל האינטרס של ישראל ותו לא. אם לא היינו מקשיבים לאמריקנים לפני כמה חודשים כבר היינו אחרי כל זה"

    לפני 14 שעות+
    מוטי הלפרין

    חשיפה: המסמך שמדגיש את הפספוס של המפלגות החרדיות עם חקיקת חוק הגיוס | מתוך מהדורת סופ"ש ב'קול חי', אצל איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן

    לפני 15 שעות
    קובי פינקלר

    שלושה בני אדם נפצעו, אחד באורח בינוני ושניים קל בפיגוע ירי על כביש 90 סמוך לעוג׳ה. כוחות הוקפצו למקום, חוסמים צירים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבל

    2024-03-27 23:12:29
    27.03.24
    מוטי הלפרין

    המדינה הגישה תשובה דרמטית לבג״צ, על מתווה הגיוס: יש להיערך לגיוס תלמידי הישיבות והפסקת התמיכות בעקבות פקיעת החלטת הממשלה ביום ראשון הקרוב • כפי שנחשף ב'קול חי': תקציבי הישיבות לא יישללו במיידית

    2024-03-27 20:52:16
    27.03.24
    המהדורה המרכזית

    "התקשרו מהבית הלבן לכל משפחות החטופים בעלי האזרחות האמריקאית וביקשו להבהיר שאין שינוי בעמדתם": רובי חן, אביו של סמ"ר איתי חן הי"ד, הערב ב'מהדורה המרכזית' עם עו"ד אבי בלום: "יש סוג של חזרה לשגרה, מתעסקים בנושאים אחרים בחדשות וצריך להזכיר לציבור את החטופים"

    2024-03-27 20:44:55
    27.03.24
    המהדורה המרכזית

    המהדורה המרכזית | ח"כ מיכאל ביטון לאבי בלום ב'קול חי': "אם נאבד את יכולת ההשפעה לא נישאר בממשלה, כיום אנחנו עדיין משפיעים. אנחנו ממוקדים בהחזרת החטופים וסיום הלחימה בצפון". עוד אמר: "האשמות נתניהו על מה שעשינו בוושינגטון, לא נכונות וחמורות. נראה את נתניהו מסתדר עם האמריקאים בלי גנץ ועם סמוטריץ"