Added inside sidebar
    מה שמעניין
    2024-05-19 22:04:45
    19.05.24
    אבי מימרן

    "אומרים שרק צדיקים גדולים זוכים לזה": ניסים לוק, אביה של שני הי"ד שחולצה ביום שישי ממקום שביה ברצועת עזה, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וספד לבתו: "הגופה הוחזרה מהשבי אחרי 7 חודשים, שלמה לחלוטין, ללא שום ריח". לדבריו: "התמונה שלה נחטפת לעזה הופצה בעולם והדגישה את ההבדל בין השפל של החמאס לבין היופי היהודי"

    2024-05-19 21:04:09
    19.05.24
    אבי מימרן

    יגאל סרוסי, אביו של החטוף אלמוג סרוסי: "מחר אנחנו נקיים אירוע תפילה גדול באולמי מנורה בהשתתפות אלפים ובראשות עדס. אנחנו שבים לבורא עולם ומבקשים שהוא יוציא אותנו מהצרה שהוא הכניס אותנו אליה. אנחנו מבינים שהוא עשה את זה כדי שנתעורר ונתחזק". לדבריו: "אנחנו רוצים להגיע לאולם מלא לחלוטין כדי שהתפילה תהיה ברוב עם. מבקשים מכל אחד לבוא". המקובל הגאון הרב יעקב עדס: "ה'אמרי אמת' אמר בזמן השואה שאם היו עורכים עצרות תפילה באירופה היו יכולים למנוע את השואה"

    "לאבי היה כובע מיוחד של חול המועד. ביום העצמאות הראשון הוא חבש אותו בחגיגיות. בשנה שאחרי הוא כבר נותר בכובע הרגיל שלו": ב'מהדורת הבוקר' בהגשת עו"ד יצחק שיינפלד ועו"ד יוסי וייצמן, התראיין אביו של שיינפלד, הרב משה חיים שיינפלד, שחזר לשנותיה הראשונות של המדינה ולחגיגות העצמאות. כיצד התייחסו בקהילות החרדיות למדינה הצעירה?