פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    סטארקיסט - מוצר השנהבפעם הרביעית ברציפות זכתה 'טונה סטארקיסט' בפרס החדשות בטקס 'מוצר השנה' עם 'טונה בשמן זית כתית מעולה'. דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של 'סטארקיסט' מסרה: "אנו גאים מאד על הבחירה זו השנה הרביעית ברציפות".

    התינוק של טיטוליםהמותג 'טיטולים' יצא בקמפיין פרסומי חדש תחת הכותרת "אמא בטוחה בוחרת 'טיטולים פרימיום'". הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום 'גל-אורן BSD', מדגיש כי כל אמא רוצה להיות בטוחה שהטיפול שהיא מעניקה לתינוקה הוא הנכון והטוב ביותר, לצד יתרונות המותג 'טיטולים פרימיום'.

    לקראת פורים עורכת 'פפסי-מקס' מבצע במסגרתו ממתינים נציגי החברה ללקוחות מחוץ לחנויות עם מתנות לרוכשים ממוצרי 'פפסי' הפעילות מתקיימת במגוון רשתות שיווק עד מחר.

    קבוצת 'בזק' מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2013. הכנסות הקבוצה הסתכמו בכתשעה וחצי מיליארד שקלים והרווח הנקי הסתכם בלמעלה ממיליארד ושבע-מאות מיליוני שקלים. שאול אלוביץ', יו"ר בזק מסר: "מגוון הפעילויות בהן עוסקת הקבוצה מסייע לה להתמודד היטב עם התחרות הגוברת, ולייצר חוסן פיננסי, המאפשר המשך השקעות בתשתיות מתקדמות"

    חדש על המדף:
    תמונה1'טרה' השיקה קטגוריה חדשה בתחום החלב: ממרח גבינה ושוקולד. המוצר, שהינו פיתוח ישראלי, מהווה שילוב בין גבינה איכותית לשוקולד ומיוצר ללא חומרים משמרים במחלבת טרה החדשה בנתיבות. הממרח מושק בשני טעמים: ממרח גבינה ושוקולד וממרח גבינה שוקולד ואגוזים.

    נירלטחברת הצבעים 'נירלט' השיקה קולקציית גוונים חדשה. בקולקציה 72 גוונים ו-24 אופציות לשילובים בין הגוונים. לדברי החברה השילובים הופכים את הקולקציה לנגישה ופשוטה ליישום. לדברי שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב'נירלט': "גווני הקולקציה רכים ואלגנטיים החל מגווני חול ואבן, דרך גווני ים ומנטה ועד גוונים כהים של פטל ופחם."



    0 תגובות