חדש בצפת: מלון חדש: "אבני החושן"

    קובי פינקלר 2 Comment on חדש בצפת: מלון חדש: "אבני החושן"
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלון החדש, השייך לרשת האירוח הכפרי הראשונה והמובילה בישראל, רשת 'O-LIVE שוכן בקרית האמנים בעיר העתיקה בצפת במבנה "חאן" עתיק בן 200 שנה שעבר שחזור ושיפוץ. המלון עוצב בהשראת הקבלה והאלמנט הבולט בו הוא "אבני החושן" המקראיות שנשא על גופו הכהן הגדול. אבני החושן מהווים את אחד הרכיבים הבולטים בעולם הקבלה. כל סוויטה מעוצבת לפי אבן המשולבת בשמה, ומושפעת מתכונותיה: אודם, ספיר, יהלום, טופז, אקווה מרין, אמרלד וסיטרין.

    במלון קיימות 7 סוויטות אירוח מפנקות המתאימות לזוגות ולמשפחות, חצר מקורה מרוצפת אבן בה מוגשות ארוחות בוקר ומרפסת רחבת ידיים ובה ג'קוזי ספא גדול לשימוש האורחים. סוויטות אבני החושן בלב העיר העתיקה מעוצבות בסגנון מקומי המשלב אבן צפתית עם ריהוט מודרני חדיש.

    המלון, נוצר מתוך קסמה של צפת ומציע אירוח מיוחד באווירה מקומית למחפשים אירוח ברמה גבוהה, בלב העיר. מיקום המלון, בלב העיר העתיקה, מאפשר לאורחי המקום לשוטט להנאתם ברחובות העיר הציוריים, להתבונן בנופי המירון המוריקים, להרחיב את הדעת במרכז הקבלה אסנט, לשאוף אוויר הרים נקי וליהנות ממגוון מסעדות צפתיות מקומיות, גלריות אמנות , בתי כנסת עתיקים ועוד.

    המלון החדש נמנה על מלונות הבוטיק של רשת O-LIVE, ביניהם, כפר הנופש דולפין וילג' על חוף הים בשבי ציון, אחוזת הבוטיק המפוארת O-LIVE in בכפר- תבור, כפר הנופש בריזה במושב רמות, וילה בכפר במושב כפר- יחזקאל- אשר מדורגת במקום הראשון באתר "מפה" ובאתרים הבינלאומיים TripAdvisor ו- booking, ומלונות נוספים.

    המחירים נעים בין 550 ש"ח באמצע השבוע ועד 1,090 ש"ח בסוף השבוע.

    עמית פורת מנכ"ל רשת O-LIVE אמר: "אנו שמחים להשיק את מלון "אבני החושן", מלון בעל קונספט מרגיע וייחודי, המתאים לאווירה השוררת בצפת. רשת O-LIVE היא רשת כפרי הנופש הגדולה ביותר בישראל, אשר מתכוונת להמשיך ולהתרחב לאזורים נוספים בארץ. איגוד כפרי הנופש במקום אחד, מאפשר לתייר המתכנן חופשה בישראל, לבחון את האפשרות הטובה של שילוב בין מלונות וצימרים ברמה גבוהה ובמחירים אטרקטיביים".

    רשת אוליב הינה רשת המלונות וכפרי הנופש הראשונה והיחידה בישראל הפועלת בתחום האירוח הכפרי. הרשת מפעילה ומנהלת 8 אתרי נופש שבבעלותה ומציעה אירוח בסטנדרטים גבוהים, שירות ויחס אישי, במקומות היפים בארץ תוך דגש על יחס אישי ויצירת חוויות בהתאמה אישית.

    רשת O-LIVE מציעה אירוח כפרי יוקרתי לאורך כל ימי השנה. לראשונה בארץ, ניתן ליהנות מהקונספט ה"הכל כלול" גם באירוח כפרי, עם שלל חוויות קולינאריות, פעילויות תרבות, חופי ים צמודים, פעילויות ספורט, טיולים, אטרקציות לילדים, וגם רוגע ומנוחה אמתית בכפרי הנופש היפים ביותר בישראל.

    ולצד כל אלו כדי לאפשר לציבור גם לאכול בכשרות מהודרת, ברחוב ירושלים, לא הרחק מעירית צפת ממוקמת מסעדת 'מנדי'ס' שהינה מסעדה יהודית בשרית כשרה למהדרין המציעה טעמים אירופאים משובחים מהמטבח היהודי. אשר ראטה, חסיד קוסוב ( גשו לשם לתפילת שחרית של שבת . מתחילים בתשע אחרי כל האוכל המשובח אין פלא… ) הוא הבעלים. מעולם לא טעמנו כזה אוכל משובח. וזו רק מקצת שבחו. מחירים זולים אבל העיקר הוא האוכל: גלי אמתי, גפילטא ממולא היטב, פלפלים משובחים, חמין משובח וקיגל ירושלמי צפתי. הוסיפו לכל את הכשרות המהודרת ביותר בהשגחת הרבנות והרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א ובהשגחת הבד"צ "העדה החרדית" ואת שליחת כל מצרכי השבת עד למקום האירוח וקיבלתם תפריט מושלם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אודה לקבלת תמונות מיקום מדויק כתובת של המלון

    2. 1

      מלון עם שירות גרוע ביותר. אין נרות שבת ואין יין לקידוש! דברים בסיסיים ביותר במלון במדינת ישראל (ועוד בצפת!!!)