בטקס ההשבעה: ריבלין יחבוש כיפה מיוחדת שקיבל מניצולת שואה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בטקס ההשבעה: ריבלין יחבוש כיפה מיוחדת שקיבל מניצולת שואה
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיצומו של מבצע 'צוק איתן' , בימים של מלחמה ושכול יושבע ראובן ריבלין לנשיא העשירי של מדינת ישראל.

    ביום חמישי הקרוב כ"ו בתמוז יתקיים בכנסת טקס השבעה והצהרת אמונים, בו יושבע רובי ריבלין באופן רישמי לנשיא הבא של מדינת ישראל. הטקס היה אמור להיות בתשעת הימים, אלא הוא ביקש להקדימו בשל תשעת הימים והטקס הוקדם. לאור הימים הקשים וימי המלחמה בה נמצאת מדינת ישראל לא היה ברור איזה טקס יתקיים. האם טקס חגיגי כמו שתוכנן מראש או טקס צנוע יותר. בתחילת השבוע הוחלט יחד עם יו"ר הכנסת כי הטקס יהיה טקס צנוע ולא חגיגי כפי שתוכנן וזה עקב המצב בדרום.

    לכתבינו בנצי ליזרוביץ נודע כי ראובן ריבלין החליט לחבוש כיפה מיוחדת בטקס אותה קיבל לפני מס' ימים מניצולת שואה תושבת רחובות.

    במכתב מרגש ומיוחד כותבת מילכה ויסברג כך:
    לכבוד הנשיא העשירי של מדינת ישראל מר ראובן ריבלין.
    שלום! שמי מילכה ויסברג ואני ניצולת שואה. סרגתי עבורך באהבה רבה את הכיפה הזו וזה יהיה לי כבוד גדול אם תחבוש אותה בעת ההשבעה לנשיא המדינה.

    הריקמה על הכיפה היא כמובן אתה , והיותי ניצולת שואה תהיה הכיפה זכר לשואה (כמו הכוס בחתונה לזכר החורבן). את הכיפה אני שולחת לך בימים שטרם מצאנו את הילדים החטופים ואני מקוה שעד שהכיפה תגיע אליך הם יחזרו בשלום לביתם.
    בברכה מילכה ויסברג.

    מקורביו של ריבלין אומרים כי הוא התרגש מאד מהמכתב ומהכיפה שנשלחה אליו והחליט לחבוש את הכיפה בטקס ביום חמישי כשלאחר מכן יכנס רשמית ראובן רובי ריבלין למשכן הנשיא – האזרח מס' 1 .
    IMG-20140716-WA0085

    IMG-20140716-WA0084



    0 תגובות