היישר מהמילואים: הראל טובי מונה לתפקיד מנכ"ל בית הנשיא

    צבי הדס No Comments on היישר מהמילואים: הראל טובי מונה לתפקיד מנכ"ל בית הנשיא
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים של הכנסת אישרה הבוקר פה אחד את מינויו של הראל טובי לתפקיד מנכ"ל בית הנשיא לתקופת כהונתו של הנשיא העשירי רובי ריבלין.

    הראל טובי גדל בירושלים והתחנך בה, למד בישיבת ההסדר הר עציון ושירת בצה"ל בחיל השריון. נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בקיבוץ ראש צורים בגוש עציון. הראל טובי הינו בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני בהיסטוריה ופילוסופיה יהודית, בעל השכלה משפטית ומחזיק ברישיון עורך דין.

    טובי החל את דרכו המקצועית כאיש חינוך ומנהל פרויקטים חברתיים. את דרכו הפרלמנטרית החל בשנת 2003 כעוזר פרלמנטארי, ולפני כשמונה שנים החל לשמש כיועצו המקצועי הבכיר של ראובן ריבלין. בכנסת ה-18 שימש הראל טובי כראש מטה יו"ר הכנסת וכיהן כחבר הנהלת הכנסת.

    עם אישור מינויו של טובי אמר הנשיא הנבחר: " תפקודו של הראל כראש מטה יו"ר הכנסת היה יוצא דופן והוא הפגין ענייניות ויסודיות בעבודתו. הוא איש אמוני ואני רואה בו את זרועי הארוכה לכל נושא ועניין. הראל הוא אדם משכמו ומעלה, המביא עימו ניסיון ייחודי והמותאם לסדר היום שלי, מקצועית ואישית. מצאתי את כל הסיבות הענייניות, האנושיות והמקצועיות שהופכות את המינוי שלו לראוי ביותר מבין המועמדים".

    הראל טובי, ששוהה במילואים במסגרת מבצע "צוק איתן" מסר לאחר אישור המינוי בוועדה: "אני מודה לנשיא הנבחר ראובן ריבלין על האמון שהביע בי ולחברי ועדת הכספים על אישור המינוי. אעשה כל שביכולתי כדי להגשים את ייעודו הממלכתי של בית הנשיא ואת המטען הייחודי שנושא עימו הנשיא הנבחר, למען החברה והעם בישראל".



    0 תגובות