צה"ל ממשיך לתקוף והחמאס מבקש הפסקת אש

    קובי פינקלר, שלמה ריזל No Comments on צה"ל ממשיך לתקוף והחמאס מבקש הפסקת אש
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעות האחרונות תקף צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מעל 20 מטרות טרור. בין המטרות שנתקפו: תשתיות טרור, מנהרת טרור, ומשגרים מוטמנים.

    כמו כן, צה"ל ממשיך במאמץ איתור והשמדת מנהרות הטרור ברחבי רצועת עזה. במהלך היום השמידו מנהרה בדרום רצועת עזה ומנהרה נוספת בצפון הרצועה הושמדה כמעט במלואה. בנוסף, חשפו הכוחות 3 פירי מנהרות. צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר תקף במהלך היום 6 פעילי טרור. זוהתה פגיעה. כוח מחטיבת גבעתי חשף אתר לאחסון אמצעי לחימה, ובין היתר נמצא וסט, נשק מסוג קלצ'ניקוב ומכשירי קשר.

    דובר חמאס אומר הערב כי הפסקת האש מצביעה על חולשת ישראל: "לא בקשנו את הפסקת האש, אנו בעמדת כוח, אם האויב רוצה הסלמה , אנחנו מוכנים לכך. לא ההתנגדות ביקשה רגיעה , אנחנו מסוגלים להמשיך . אנחנו בעמדה של כוח" אמר דובר החמאס.

    קודם לכן דווח כי חמאס פנה לשליח האו"ם רוברט סרי וביקש ממנו הפסקת אש הומניטארית לתקופה ממושכת יותר, לרגל חג ערבי שחל הערב.

    שר החוץ הטורקי אמר לכלי התקשורת כי סוכם על הפסקת אש מחר בשעה 2 בצהריים למשך 24 שעות. דבריו עומדים בסתירה להצהרת ליברמן אמש כי לא יהיו עוד הפסקות אש.

    בצהריים פורסם כי במסגרת צוק איתן 20,227 בתים ניזוקו בעזה, 6,345 פצועים ו-3,306 מטרות נפגעו.
    2,293 טילים נורו לישראל, 1,046 הרוגים בעזה, 1,036 בתים נהרסו עד היסוד, 100 עצורים

    מנגד, 135 חיילים פצועים, 66 פירי מנהרות, 43 חיילי צה"ל הרוגים הי"ד, 32 מנהרות שהתגלו. 2 אזרחים ישראלים נהרגו ו-1 עובד זר הרוג.



    0 תגובות