ראש השנה: הרעלת מזון במלונות בטבריה

    דוד לזר No Comments on ראש השנה: הרעלת מזון במלונות בטבריה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות אנשים ששהו בראש השנה במלונות 'באלי' ו'לאונרדו קלאב' בטבריה – לקו בקלקול קיבה ונאלצו להתפנות לבתי החולים.

    המקרה החל ביום שני של ראש השנה כשרבים החלו לחוש כאבי בטן, בחילות וסחרחורות.

    צוות מגן דוד אדום שהגיע למלון 'באלי' חשב בתחילה שמדובר בחומר ריסוס כלשהו שפוזר במקום, ופינה לבית החולים 'פוריה' בעיר תשעה מהשוהים במלון. אולם כאשר הגיעו תלונות נוספות ועוד עשרות אנשים פונו בכוחות עצמם לבית החולים, גם ממלון "לאונרדו קלאב", התחזקה הסברה שמדובר בהרעלת מזון.

    פרמדיק מד"א טבריה – יואב שושה סיפר כי "שלושה ילדים, ביניהם ילד בן שנה ושני ילדים בני שש, וקשישה בת 82 אושפזו, שאר החולים קיבלו טיפול רפואי ושוחררו".

    מנהל בית החולים פוריה ד"ר ארז און אמר כי "הועבר דיווח ללשכת הבריאות אשר תחקור את הגורם למקרה". ממשרד הבריאות נמסר כי "בעקבות המקרה נשלחו במהלך השבת צוותים של משרד הבריאות אל המלונות, חקרו את הצוותים ואת האנשים שחשו ברע ואספו דגימות שנבדקות כעת במעבדה מיוחדת. עדיין לא התקבלו ממצאים".

    מלון לאונרדו הוציא הודעה לאחר הרעלת המזון שקיבלו אורחיו ואמר: "המלון מקפיד על תקינות המזון והמתקנים ומבצע בדיקות יומיומיות ע״י חברה חיצונית. צוות הבדיקה ששלח משרד הבריאות למלון מצא כי מצב המטבח תקין וללא ממצאים חריגים".

    עוד בהודעת המלון: "במלון מתארחים מעל לאלף איש וחלקם הניכר לא התלוננו על תופעות אלו. נציגי המלון מלווים באופן צמוד את האורחים שפנו לטיפול רפואי והם יפוצו על עגמת הנפש גם אם תוצאות הבדיקה יצביעו כי אין קשר לפעילות המלון".



    0 תגובות