רמת בית שמש ג': "מניינים בחניונים תת קרקעיים ובחדרי עגלות"

    גואל ועקנין No Comments on רמת בית שמש ג': "מניינים בחניונים תת קרקעיים ובחדרי עגלות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נראה כי המירמור בקרב תושבי רמת בית שמש ג' כלפי העירייה לא נגמר. בעקבות כך, הגיע היום למפגש עם התושבים סגן ראש העיר שמואל גרינברג.

    במהלך המפגש בו נכחו למעלה ממאה ראשי בתי אב בשכונה שזה עתה החלה להתאכלס הועלו כלפי העירייה מספר טענות קשות הקשורות לחוסר במבני ציבור ובמקומות תפילה.

    יצויין כי רמה ג' נבנתה בעידן בו היה שלטון חרדי בעיר וכי הצפי היה שלכל הפחות מקומות תפילה ראויים יהיו במקום. כיום רוב המניינים מתקיימים בחניונים תת קרקעיים ובחדרי עגלות שאינם מכילים את כמות המתפללים הקיימת ושרק הולכת וגדלה.

    נושא נוסף שעלה ע"י התושבים זו העובדה שאין תחבורה ציבורית ראויה בשעות העומס בהם ילדים נוסעים למוסדות החינוך ברחבי העיר ובשעות החזרה כאשר ישנו סיכון רב בכך שילדים קטנים נאלצים לעמוד תוך סכנת חיים ברורה במהלך הנסיעה.

    יצויין כי קו התחבורה הציבורית הקיים כיום הינו לאחר פעילות מאומצת של גרינברג מול משרד התחבורה.

    במפגש התייחס גרינברג למצב הכבישים והכיכרות שנבנו בשכונה ואשר מהווים סכנת חיים של ממש לנהגים הנוסעים בהם ואמר כי תתקיים ישיבת ועדת תחבורה עם נציגות מהתושבים וממשרד התחבורה כדי לנסות ולפתור בשטח כמה שיותר בעיות.

    בסיום דבריו אמר גרינברג כי יש להבין שמדובר במקום חדש וכי יש חבלי קליטה טבעיים שיסתדרו עם הזמן.

    בסיומו של המפגש טענו התושבים כי התחושה שלהם שתושבי השכונה לא מעניינים את פרנסי העיר וכי השכונה החדשה נהפכה לחצר האחורית של העיר בית שמש.

    IMG-20140930-WA0075 IMG-20140930-WA0076 IMG-20140930-WA0077



    0 תגובות