פלח שוק – צרכנות לחנוכה

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות לחנוכה
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    עלית מתוקים - חנוכהלקראת חנוכה, 'עלית' מקבוצת 'שטראוס' יצאה עם מגוון מארזים צבעוניים לילדים במגוון צורות: נרות, סביבונים וחנוכיות מלאים בממתקי 'עלית' והפתעות. המוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

    מטרנה - מבצע חנוכה'מטרנה' יצאה במבצע לחנוכה במסגרתו מעצבים קופסת חיסכון מ'מטרנה' וזוכים בפרסים. את צילום הקופסאות המקושטות ניתן לשלוח יחד עם סיפורים מעניינים ממהלך ההכנה לת.ד. 2646 בני ברק, או לכתובת דוא"ל: [email protected]

    תנובה לוגוכמידי שנה, 'תנובה' משיקה קמפיין פרסום רחב לכבוד חנוכה ויוצאת גם בשלל מבצעים ומארזים במחירים מיוחדים. בנוסף, לקראת החנוכה, תנובה משיקה מוצרים חדשים בכשרות המהודרת של הבד"ץ בהם: יופלה תות באריזה משפחתית עם מכסה מיוחד לסגירה ושימוש חוזר, ויוגורט תנובה ביו %3 במארז שמיניה משפחתי.

    TARA productsמחלבת 'טרה' מציעה מגוון רחב של מוצרי חלב מהמחלבה החדשה בנתיבות – המובילה בתחומה במזרח התיכון המאפשרת ייצור ללא חומרים משמרים. בנוסף מציעה 'טרה' מוצרים ייעודיים לאפיה ולבישול בהם: גבינת 'טוב טעם', שמנת חמוצה, שמנת מתוקה, חמאה וגבינה צהובה מגורדת.

    ניסים דיין, מנהל אגף השיווק במרכנתיל

    ניסים דיין, מנהל אגף השיווק במרכנתיל

    'בנק מרכנתיל' מציע הלוואות למימון לימודי המשך בסמינר כשהחזר ההלוואה מתחיל רק שנה אחרי סיום הלימודים. התוכנית, תחת השם 'מלגת מרכנתיל', כוללת גם הלוואות למימון לימודי ההמשך בכיתות ה' וו' בסמינרים, בגובה שכר לימוד שנתי של עד 15,000 ₪ לכל שנת לימוד.

    hadmayarubin kzizot02_f100pr'הוד לבן' מציגה לחורף את 'קציצות קלאסיות הוד לבן' העשויות מהודו משובח בתוספת ירקות מבושלים או פחמימה. מהחברה נמסר כי הקציצות עשויות מ-100% רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים ומונוסודיום גלוטמט ובכשרות המהודרת של הרב רובין.



    0 תגובות