פייגלין ביום שאחרי: "לא נהיה מוכנים כבר לבחירות הקרובות"

    דוד לזר No Comments on פייגלין ביום שאחרי: "לא נהיה מוכנים כבר לבחירות הקרובות"
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) הודיע משה פייגלין על פרישתו מהליכוד, זאת לאחר שעל פי תוצאות הפריימריז במפלגה – הוא הורחק למקום לא ריאלי.

    הבוקר כתב פייגלין ברשת החברתית כי "אתמול הודעתי על פרישה מהליכוד ואני קורא לכל חברי לדרך לנהוג כמוני", לדבריו, "אנו נקים מסגרת פוליטית – נפנה לצעירים מכל הגוונים ונייצר אלטרנטיבה מהותית לימין ולשמאל כאחד".

    אולם הוא מסביר כי "ככל הנראה לא נהיה מוכנים עם הכלי הפוליטי כבר לבחירות הקרובות (למרות שנפתחות כל מני אופציות) אבל לטעמי אין כל סיבה למהר".

    עוד הוסיף כי "להנהגה הישראלית על כל גווניה אין את היכולת להתמודד עם האתגרים הבסיסיים ביותר שמולם אנו עומדים ועלינו להכין את האלטרנטיבה בצורה יסודית ועמוקה. יש לנו בערך שנה וחצי עד לבחירות הבאות – וגם זה זמן קצר מאוד", כתב הבוקר פייגלין.

    אמש אמר פייגלין לתומכיו כי "לא ניתן בכלל לדמיין את מדינת ישראל של היום בלעדיכם. אתם שיניתם את פני מפלגת השלטון ובתהליך דיאלקטי, תגובת המשקל של ממסד הסרוגים, הבאתם למהפכה גדולה גם במפלגת הציונות הדתית".

    עוד סיפר פייגלין אמש כי "פעמים רבות חשבתי שהגיע הזמן לצאת אל אויר העולם ולהיוולד, אמנם קיוויתי שהליכוד יוכל להביא אותנו הישר לראשות הממשלה, אך אט אט הבנתי שכנראה שאינו מסוגל".

    לדבריו, "ככול יצירת חיים חדשה, נדרשת פה לידה חדשה, תקופה של התבגרות עצמאית וממנה בע"ה בקרוב – מנהיגות אמונית, מנהיגות של חירות לעם ישראל", אמר.

    "שני דברים עלינו לעשות עכשיו. לצאת מהליכוד ולהקים תנועה פוליטית שתנגיש את עצמה לבחירת עם ישראל ובע"ה במהרה בימנו תעמוד בקרוב בהנהגתו".

    "הוצעו לי כמה וכמה הצעות מכמה וכמה כוונים, שלכאורה מבטיחים את מקומי בכנסת הבאה. אני שוקל את כל האפשרויות אך לא מוכן להיות מפלגת רייטינג ואוירה, והוסיף, כי "אם צריך יהיה לוותר על הכנסת הקרובה כדי לבנות את עצמנו נכון וטוב – אז נוותר".



    0 תגובות