פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן 1 Comment on פלח שוק – צרכנות
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    ללא שם'תנובה' יצאה במבצע תחת הכותרת "עגלת הכסף". דיילי החברה מפתיעים קונים בנקודות מכירה באזורים שונים. כל מוצר של 'תנובה' או של חברות הבת: טירת צבי, מעדנות וסנפרוסט מזכים את הקונה ב-100 שקלים במזומן עד 15 מוצרים. סיירות המבצע, יגיעו ל- 530 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ממכולות שכונתיות ועד רשתות השיווק הגדולות. המבצע יימשך חודש ימים ויסתיים ביום חמישי, כ"ג שבט (12 בפברואר). צרכנים יכולים גם להזמין את הסיירת לביתם דרך טלמסר 03-3737100.

    לקראת ט"ו בשבט מציגים ב'מלכות וקסברגר' מוצרים, ספרים וחוברות מיוחדים. בין המוצרים: סדרי ברכות הכוללים גם סדר הפרשת חלה, תרומות ומעשרות, שירים ופזמונים ועוד לצד פוסטרים מארז פירות ט"ו בשבט ומוצרים נוספים.

    עינית - עדשותרשת 'עינית' התחדשה במלאי עדשות משקפיים של חברת 'זייס', מהמובילות בעולם בתחום. 'עינית' תשווק את העדשות בעובי 1.6 ו-1.67, ללקוחות במהירות גדולה. בנוסף לרשת הסדרים עם קופות החולים ומוסדות חינוך וישיבות, המעניקים שורה של הטבות והנחות.

    חדש על המדף:
    580901512862486640360no'תנובה' משיקה את YOLO – סדרת המעדנים היחידה עם שוקולד אמיתי. המעדן מכיל 15% שוקולד אמיתי המבוסס על אחוז מוצקי קקאו גבוה. הסדרה בכשרות ועדת מהדרין תנובה, תכלול בשלב ראשון שישה מוצרים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן, שוקולד חלב בנגיעת תפוז, שוקולד חלב בנגיעת קוקוס ושכבות שוקולד.

    שטראוס מחלבה - מילקי נשיקות'שטראוס' משיקים את: 'מילקי נשיקות' במהדורה מוגבלת.מדובר ב'מילקי' המוכר בתוספת מרנג נשיקות. המוצר יהיה על המדפים שלושה חודשים בלבד. המוצר בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

    עלית מלוחים - תפוציפס אקסטרא חריף'שטראוס פריטו ליי' משיקה 'תפוציפס אקסטרא' בטעם חריף ובמהדורה מוגבלת. המוצר מצטרף לסדרת 'תפוציפס אקסטרא' שהושקה בתחילת 2014 וזכתה להצלחה. כל הסדרה בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים (יבול חו"ל).



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שבוע טוב אני מבקש להפנות לתשומת לבכם כי אין תוכנית למיטב ידיעתי שעוסקת באזרחים שקבלו מוצר פגום או שרות גרוע ואין להם למי לפנות.
      אני קניתי ריצוף מחברת חרש שלחו שני גוונים באותו משלוח וכאשר הצטרכו להשתמש ברזרבה הניחו בסחון אריחים בגוון שונה פניתי לחברה והם לא מוכנים להחליף את הריצוף אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי למי אני יכול לפנות בברכה קלימי יונה הנייד 050-6400782ח