לא יודעים להפסיד בכבוד: יש עתיד יפגינו במדינת תל אביב

    שלום בידרמן 3 Comment on לא יודעים להפסיד בכבוד: יש עתיד יפגינו במדינת תל אביב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר יום שישי, בצומת קפלן שמול מגדלי עזריאלי – בלב מדינת תל אביב המתחדשת תתקיים הפגנה צעקנית של מיעוט שולי בעם – צעירי יש עתיד שתחת הכותרת "ישראל הולכת אחורה" יעמדו ויצעקו "לא ניתן לביבי למכור לנו את המדינה".

    גם יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, שבמומחיות הצליח לדרדר את מפלגתו בכ- 40% בבחירות האחרונות, ייתן הצהרה לתקשורת במקום האירוע וככל הנראה יוסיף שמן למדורת ההסתה.

    פעילים בשבט הלבן, השבע והמנוצח אמרו לתקשורת כי "בימים האחרונים אנחנו עדים למכירת חיסול שערך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לכל מה שחשוב בחברה הישראלית.

    ההסכם הקואליציוני שחתמה מפלגת הליכוד עם מפלגת יהדות התורה, מחזיר את ישראל אחורה ומבטלת את כל שינוי סידורי העדיפויות החברתי והערכי שהובילה מפלגת 'יש עתיד' בשנתיים האחרונות.

    ביטול חוק השוויון בנטל, ביטול חובת לימודי הליב"ה, החזרת הקריטריונים המפלים את הציבור הכללי לעומת החרדים בדיור, במיסוי, בקבורה, בלימודים, הם רק קצה הקרחון. הסטת תקציבים של כ 5 מיליארד ש"ח, ומשאבים ציבוריים רבים לקידום סקטור אחד על חשבון מעמד הביניים והשכבות החלשות והציבור הישראלי בכללותו".

    פעילי יש עתיד (שעדיין לא קבלו את שכרם מהבחירות האחרונות) ייצאו כדי "להילחם נגד תופעות הסחטנות הפוליטית ולשמור על כל מה שחשוב בחברה הישראלית. ההפגנה היא חלק מהמלחמה שתוביל 'יש עתיד' בכל האמצעים: בכנסת, בבית המשפט, ברחובות ובתקשורת".

    נקווה שגם הם ישלימו עם העבודה שהבוחר הישראלי השליך אותם לכמה שנים למדבר האופוזיציוני.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מה שולי 11 מנדטים זה לא שולי…

    2. 2

      כמה שהם צועקים יותר, אנו מבינים כמה ההסכם מוצלח לחרדים.
      חכי"ם חרדיים – כל הכבוד!!!

    3. 1

      סופו הפוליטי של לפיד קרוב מתמיד יאוש לא נשלט