האזינו • בלוי על ליפא: "נשמע שהוא לקח משהו לפני השירה"

    יוסי אשר 28 Comment on האזינו • בלוי על ליפא: "נשמע שהוא לקח משהו לפני השירה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הקליפ של ליפא לא שוככת. יומיים אחרי ההפקה של הקליפ של ליפא שזכה לביקורות מעורבות, העלה מנחם טוקר לשידור בתוכנית 'זמן אוויר' את מרדכי בלוי, יו"ר משמרת הקודש והחינוך והשניים שוחחו ארוכות על המיזם.

    בן פייגא: הקליפ הויראלי של ליפא • צפו

    האזינו • ליפא מגיב לביקורת על הקליפ החדש: "כל החזנות מגיעה מהגויים"

    דעה • די לצביעות, ליפא אתה לא אשם // שימי סקלר

    בלוי עלה להתקפה: "יש לנו איזשהו גבולות. יש הלכות בנושא, אני לא שמעתי את השיר.

    לא שמעת? בבקשה הנה קח טעימה

    לא יודע מה רבי נחמן מברסלב עשה לו שהוא גורר אותו לכאלה מקומות. כל מי שמבין במוזיקה יודע שלמוזיקה הזו יש מטרות. ליפא הוא אדם מוכשר, לא הייתי אומר זמר מוכשר אבל אדם מוכשר, לא יודע למה הוא בורח לפינות מטורפות שכאלה. אני כברסלב'ר הייתי מתבייש בזה.

    שמעתי שיש קליפ שוב הוא משתולל כאילו שהוא לקח משהו. לא זה מה שמביא שמחה אמיתית, זו הוללות.

    אולי הצעירים מתחברים לזוג הזה וצריך לתת מענה

    בלוי: אולי הצעירים מתחברים לשרימפסים ואז ניתן להם שרימפסים? יש שמחה ויש התהוללות. "אל גיל כעמים" אמר הנביא. זו פרובוקציה בכוונה.

    אבל כל תקופה יש זבל שלה שאחרי כמה שנים כולם מיישרים קו

    יש דברים פסולים. לוקחים חלק רדוד של המוזיקה, משהו פראי ולעשות מזה מוזיקה. הייתה חתונה של בעלזא שבוע שעבר, עמדו שעות על גבי שעות ושמחו עד לב השמיים עם מוזיקה טובה.

    מה אתה מבקש מהמאזינים

    חברים, אל תרכשו את הדיסק הזה כשהוא יצא. שיבינו המפיקים שלא זה מה שהקהל מבקש לשמוע.

    בסיום השיחה עלה לשידור אבי בלומנטל, ידידו של ליפא להגיב על דבריו של בלוי: "אני לא מאמין שאיש חינוך עושה דברים לא חינוכיים. לגופו של עניין אני אומר לרב בלוי 'נכשלת. כל מה שאתה עושה הציבור מצביע ברגליים נגדך'.

    במבחן התוצאה ליפא שמלצר אהוד ונערץ, לא שמעתי על ילד חולה שמבקש שבלוי יבוא לשמח אותו, את ליפא מבקשים. ליפא ניסה הרבה שנים ליישר קו עם המיינסטרים ועם הדרישות של בלוי אבל זה לא עזר לו לקבל הכרה".

    האזינו לשיחה המלאה



    28 תגובות

    מיין תגובות
    1. 28

      שכל אחד יעשה את החשבון שלו אם זה מתאים לו, אבל שמישהו יעלה לשידור וידבר נגד מישהו לשון הרע ויבייש כך מישהו זה עבירה יותר חמורה מאשר לשמוע מוזיקה שלא נשמע כל כך

    2. 26

      האם צריכים את הרב בלוי כדי להבין שליפא משוגע? !

      1. לא צריך אם יש את הבי"ד של ר' ניסים

    3. 25

      לא מבין את בלימנטל תסתכלו בכל האתרים החרדים קראו את התוגובות הרבה יותר חמור ממה שבלוי אמר

    4. 24

      תקראו את התגובות שמובאים באתרים החרדים ותראו מה הציבור חושב בלוי עדין ממש

    5. 23

      חחח…

      והפיצוצים ומקצבי הדאנס המוטרפים המלאים בסאונדים של מועדונים וצלילי fire works שונים ומוזרים – שעושים אראל'ה סאמעט ומאיר אדלר בחתונות של חסידים ואדמורים ואף בהקפות שניות ושמחות בית השואבה בחצרות החסידים.

      זה יותר כשר ? או שהם מה"ציבור" (במלעיל…) שלהם…?

    6. 22

      אין שום היתר לדבר לשוה"ר על יהודי!!
      בלוי- מאיפה לך כל ההיתרים לדיבורי הלשון הרע והמחלוקת שלך???
      די למחלוקות!! מי שלא רוצה- שלא ישמע!! די לנסות ולפלג בכח!!

    7. 21

      מישהו הביו"באמת"את מה שבלומנטל ענה?

    8. 20

      אבל אחרי ההופעה האחרונה בירושלים ששם שר יעקוב שווקי ש כבר מודים שבלוי צדק כל השנים אז עוד כמה שנים יזכרו שבלוי אמר אבל כבר היה יותר מדי מאוחר
      נקודה למחשבה

    9. 19

      בלומנטל מיתמם?
      הוא לא מבין מה רוצים משמלצר ? הוא שר נורמלי כמו כל זמר?
      מה הלשון הרע פה להגיד שהוא שר כמו מטורף ושזה לא מתאים לציבור חרדי?

    10. 18

      בלומנטאל לא מדבר לעניין והרב בלוי לא היה מספיק תקיף רואים שהוא לא ראה את הקליפ
      ניקסון הנשיא של אמריקה אמר בשעתו כשהתחיל לכשהגיע התנועות הללו מאפריקה לאמריקה שהוא מפחד על הדור הבא
      אוי ואבוי שזה הגיע להציבור שלנו אוייייייייייייייייייייייייייייייייי

    11. 17

      שברור שאם הוא היה בציבור הכללי הוא ממזמן היה פופ סטאר.
      יש לנו ענין לדחות אותו מהציבור שלנו?..

    12. 16

      אגב הרבנים בכלל אסרו את כל הזמרים כי הם שרו מעורב מי החליט שזה של גויים יש פה עיוות העולם החרדי מוקיע את זה אבל מי החליט שזה פסול ובכלל מאוד מעניין שהעלו את זה לאתרים החרדים זה בכלל הועלה באינטרנט ביוטיוב שכל מי שקצת מבין אף אחד לא יכול להיכנס לזה עם 'רימון' 'אתרוג' או 'נתיב' אז זה בכלל מיועד למקורבים ולחילונים אז מה המאומה ואבי צודק לשון הרע וכו' לא מכפרים אזמה אין היתר גם לחינוך לאלה שיודעים הלכה

    13. 15

      ליפא שמעלצער מוכשר ועושה דברים טובים וזה טוב לו שהוא מחוץ למיינסטרים אבל בחיי הקליפ האחרון ראיתי אותו ואני קשורה לרבנו ולברסלב ולכן הצטמררתי לא בגלל הדי ג'י -זה היה בסדר אבל כל הלבוש וההתפרעות שמי שיראה את הקליפ לא יבין מה הולך שם,פשוט כואב. באמת… אסור להחרים את ליפא בשום אופן אבל שמישהו יעמיד את ליפא הפעם במקום.

    14. 14

      יש הבדל בין צלילים מהציבור החילוני שנכנס לחתונות חסידיות בצורה מעודנת לבין מה שיש בקליפ בעיקר הקטע של הטראבל ברבי נחמן בן פייגא,א,א,א וכו' הקליפ מלא בהשתוללות בד"כ ליפא יודע לקלוע בענין הנכון לקהל ובקליפ הזה ממש לא

    15. 13

      בלוי- כל מילה פנינה!! ליפא תתביש!!! לך, לך לאפריקה! זה מה שאתה רוצה נכון? מי מפריע לך? לך, ואל תגעיל אותנו עם המוזיקה שלך!!!!!!

    16. 12

      יושי הצלילים הפריעו פחות מהקליפ מהלבוש מהמבטים וכו'

    17. 11

      אבי בלומנטל תגידלי מה קרה לך??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????פתאום ניהית חצי חילוני ?????????????????????????????מה אתה לא יודע שזה לא מתאים לציבור החרדי???????????סתם ככה התגובות פה מזעזעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    18. 10

      לכבוד לשם שמיים

      כך היה ליפא עד היום – עם הלבוש והמבטים האלו בקליפים שלו, כל קליפ והלבוש שליפא חשב לשים שם. וכעת הוא התלבש בצורה של – (ושים לב לשתי ההדגשות…) "ברסלבע'ר אמריקאי", וזה היה הכי מתאים לאופי של הקליפ. אם זה כ"כ מפריע לך אתה מוזמן לראות עוד הרבה קליפים של זמרים אמריקאים או בסגנון אמריקאי כמו הקליפים של ישיבת "אש התורה" ולצאת נגדם.

      וכיוון שלא יצאת עד עכשיו, כנראה שזה לא הפריע לך "באמת"…

    19. 9

      נופל בין הכסאות ממש מגוכך ליפא בעיני החרדים אתה מוקצה ובעיני החילוניים
      נראה לך שאתה אטרקטיבי? אם הפיאות המסולסלות והגובה המזערי………

    20. 8

      ליפא הוא בחור אמריקאי ושם הוא גדל בין הגויים.
      אנחנו גרים בארץ בתוך גטו. כעת השירים של ליפא הם ממש זול ובלי רמה. אבל מה לעשות הציבור ששומע אותו כנראה גם הם באותה רמה. ואין שום קשר מה ילד חולה רוצה לשמוע. אוי ואבוי אם השקפה ודעת תורה והנהגת עם ישראל הייינו צריכים לשאול ילדים ולא משנה מה מצב בריאותם. אבי בלונטל הזה נפל על הראש. מדבר שטויות.

    21. 7

      לסיכומו של דבר……

      לכל מי שמתקיף ויוצא נגד ליפא, אני חושבת שאם ניהיה לרגע כנים עם עצמנו ונסכים להסתכל על האמת בלי שום פחד , ניווכח לראות שכל העניין שיוצאים נגד ליפא הוא כביכול סיבה "דתית". וזה טוב מאד לרצות להיות טובים יותר. אך אם כבר רוצים להיות "דתיים יותר" אז כדאי לשאול את עצמנו מה באמת אלוקים רוצה? האם שנדבר ונבזה ונלבין את השני ונדבר לשון הרע בלי להניד עפעף שאולי עוברים עכשיו על איסור מפורש מהתורה????
      אני חושבת שבדור המסובך הזה, הסיבה העיקרית לכל הצרות זה המחלוקות! זה הפירוד! זה השנאה! זה הלשון הרע! ולא מוסיקה כזו או אחרת ( שכמובן מותר לכל אחד להפעיל שיקול דעתו ולבחור מה לשמוע והאם זה מתאים לו ) אך מכאן, ועד לדבר ללכלך ולבזות??? המחלוקת הזו היא גרועה פי מיליון יותר מכל מוסיקה שתיהיה!!!!!
      ובא לא נשכח שתלמידי רבי עקיבא לא מתו בגלל חוסר דקדוק בהלכה, הם מתו כי לא נהגו כבוד זה בזה!!! וזה הדבר החמור ביותר!!!!!!
      ובאותם התחלת ימי הספירה נקברו 3 נשמות טהורות במסע ההלוויה, ושם מתו לא מחום! לא מצימאון! אלא רק "מדריסה אחד על השני"!!!!! האם המסר הזה לא היה לנו ברור מספיק????? עד מתי תמשיך השנאה הזו???? כמה משפחות עוד חלילה יצטרכו להסתובב משוטטי דם ולשלם מחירים כה כבדים על הפירוד הזה??????

      אולי זו הזדמנות טובה לשנות ההסתכלות ולהתחיל לאהוב באמת אחד את השני! ולהתחיל לפרגן באמת אחד לשני! כולנו אחים!!! כולנו עם אחד!!!! אצל הקב"ה כל יהודי הוא אהוב מאד בכל מצב שיהיה!!!! ורק באחדות ואהבה יחד ננצח!!!!
      ורק מתוך זה נזכה לגאולה השלמה בקרוב!!!!!

      1. אהבתי מאודדד את התגובה שלך!!! את צודקת!

    22. 6

      המחנך של העולם איש המחלוקת מוטק'ל בלוי יחנך אותנו??????!!!!!!!!!
      ובנוגע לליפא מי שרוצה שישמע ומי שלא ,לא. מישהו חייב אותך והבנאדם בדיוק כמו השיר שלו וכמו שאתה לא יוצא נגד זמר חילוני מה יש לך לצאת נגד ליפא
      אבל זה באמת רדוד בדיוק מתאים לאנשים שרואים בקליפ שכל העבירות בעולם מותרות אך העיקר שזכינו לרבינו נחמן בן פייגע

    23. 5

      הרב בלוי צודק אלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ברוך השם יש לנו דובר בעניין החינוכי של המוזיקה המטורפת הזאת!!!! כל הכבוד שנותנים לו זכות דיבור! תודה קול חי!!

    24. 4

      אגב, אהבתי מאודדדדדדדדדדד את תגובה מספר 21!!!!!

    25. 3

      לפני שאתם קוראים תגובות, תקראו את מס' 2 חובהההההה!!!!