האקרים יכולים להרוג מאות אלפי איש בכל רגע בפריצה למערכות רפואיות

    משה וייס 2 Comment on האקרים יכולים להרוג מאות אלפי איש בכל רגע בפריצה למערכות רפואיות
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מומחה אבטחת הרשת בילי ריוס מזהיר, כי מספר משאבות מתוצרת חברת 'הוספירה', שיותר מ-400 אלף מהן נמצאות בשימוש בבתי חולים ברחבי העולם, ניתנות להשתלטות מרחוק, ניתן להפסיק את מתן התרופות בהן או לחילופין להגדיל את המינון לרמה קטלנית.

    "זו הפעם הראשונה שבה אנחנו מראים שניתן להכניס שינויים במינון", אמר ריוס לאתר החדשות Wired. בראיון לאתר החדשות הרוסי RT הוסיף: "כל אחד יכול לעשות זאת, זה רק עניין של זמן עד שמישהו יגלה כיצד. המשאבות הללו הן למעשה בסך הכל מחשבים, ולכן – בדיוק כפי שאתה יכול לקחת את המחשב הנייד שלך ולהתחבר לרשת אלחוטית, גם המשאבות הללו מחוברות לרשת", אמר.

    בעקבות גילוי הבעיה בשנה שעברה, פנה ריוס לחברת הוספירה כדי להזהיר אותה מפני הסכנה, אולם החברה הכחישה את קיומה של הבעיה. לדבריו, בכוונתו לבצע מתקפת הדגמה כדי להוכיח את טענותיו במהלך כנס אבטחת הסייבר SummerCon שייערך בחודש הבא בניו יורק.

    חברת 'הוספירה', שנרכשה לאחרונה בידי ענקית התרופות האמריקאית פייזר בעסקה בהיקף של 17 מיליארד דולר, הודיעה בעקבות הדיווחים בימים האחרונים על ממצאיו של ריוס, כי היא פועלת במשותף עם מינהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) ועם המשרד האמריקאי לבטחון פנים כדי לחסום את הפרצות בציוד הרפואי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אימהלה!! צריך לחזור לימי הביניים ולכתוב הכל בניירת!!!