שלח כמה הודעות בוואטסאפ וחוייב ב-16 אלף ש"ח

    חיים הלר 1 Comment on שלח כמה הודעות בוואטסאפ וחוייב ב-16 אלף ש"ח
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טיסה לחו"ל הפכה עם השנים להיות עסק זול יותר, אבל נוסע שטס בימים האחרונים לארה"ב גילה כי עלות שליחת מספר הודעות בודדות באמצעות אפליקציית ווטסאפ עלולה לעיתים לעלות יותר ממחיר החופשה כולה.

    דוד טס השבוע לארה"ב. לדבריו הוא שיגר עם נחיתתו מספר הודעות באפליקציית ווטסאפ וכיבה את מכשירו.

    לאחר מספר שעות לאחר שהתאקלם במלון הוא פתח את המכשיר הנייד וגילה הודעה מרשת פלאפון לפיו הוא חרג משמעותית מחבילת הגלישה. הוא התקשר לחברת פלאפון בישראל ואז נדהם לגלות כי ברשת פלאפון טוענים כי עלות השימוש של מספר הדקות בחו"ל הגיע לכדי 16 אלף שקל! הלקוח הנדהם התווכח עם נציגי השירות. הוא הועבר בהמשך לשיחה עם מנהל שירות, ופלאפון "הסכימה" לוותר לו על החוב הגדול ולחייב אותו ב-400 שקלים, אולם גם סכום זה נשמע ללקוח בלתי הגיוני.

    "לא ייתכן ששליחה של כמה הודעות ווטסאפ במשך דקות שוות ל-16 אלף שקל, ואפילו לא 400 שקל" הוא אומר.

    אולם בחברת פלאפון מתעקשים שהלקוח יחוייב לשלם 400 ש"ח ובמידה שלא יסכים להצעה זו, הרי שהם יחזרו להצעתם הראשונית על סך 16 אלף ש"ח.

    מחברת פלאפון נמסר בתגובה לאתר 'קול חי': "הלקוח נסע לחו"ל בלי לעדכן חבילת גלישה ושיחות ולכן חויב עבורם בתעריף הנקבע על ידי המדינה בה שהה. כמחווה שירותית, הצענו ללקוח לחייבו על פי תעריף שירות חיסכון של פלאפון המוזיל משמעותית את עלויות השיחה והגלישה בחו"ל אולם הוא סירב. הצעתנו עדיין בתוקף והוא מוזמן ליצור עמנו קשר בכל עת."

    הלקוח מצידו מתעקש שהוא לא הוציא שום שיחות מהמכשיר, בניגוד גמור למה שטוענים בחברת פלאפון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פשוט רמאים החברה הזאת