הרשת זועמת בעקבות האשמת ריבלין כי "בני עמי בחרו בדרך הטרור"

    אברהם זילבר 10 Comment on הרשת זועמת בעקבות האשמת ריבלין כי "בני עמי בחרו בדרך הטרור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשת סוערת: בעקבות התבטאויותיו של נשיא המדינה רובי ריבלין לאחר פיגוע ההצתה ביום שישי האחרון בכפר דומא, בו נשרף למוות הפעוט הפלסטיני עלי דוואבשה ונפצעו אנושות הוריו ואחיו, כשבמרכז דבריו מהדהדת ההצהרה הפוגעת "בני עמי בחרו בדרך הטרור" התעוררה לה סערה רבתית ברשת כשגולשים מעלים תמונה בה מופיעה תמונתו של הנשיא ולצידה נכתב 'ריבלין, אתה לא הנשיא שלי'.

    "קמנו הבוקר ליום עצוב" כתב הנשיא לאחר הפיגוע. "רציחתו של עלי דוואבשה, תינוק שישן במיטתו, והפגיעה הקשה בבני משפחתו, אחיו, אביו ואמו הנאבקת על חייה, פצעו את לב כולנו. יותר משאני חש בושה, אני חש כאב. כאב על רציחתו של תינוק קטן. כאב על שבני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש. דרכם אינה דרכי. דרכם אינה דרכינו. דרכם אינה דרכה של מדינת ישראל ואינה דרכו של העם היהודי".

    בהמשך דבריו כתב הנשיא: "אל מול גל הטרור הפוגע בחפים מפשע, הבז לחיי אדם, הבז לשלטון החוק, מדינת ישראל והחברה הישראלית מחויבות לחשבון נפש. חשבון נפש שיבוא לידי ביטוי במעשים ולא רק במילים. המנהיגות הישראלית, מימין ומשמאל, צריכה להביע קול ברור לא רק של גינוי לטרור אלא של מחויבות אמיתית למאבק באלימות, מאבק בגזענות, הכרה במחויבותנו להקפדה על ערכי החוק, כבודו של בית המשפט, ערכי הדמוקרטיה, וכבוד האדם שנברא בצלם".

    בחשבונו של הנשיא ברשת החברתית, הגדילו לעשות גולשים רבים והגיבו בתגובות נזעמות לפוסט שהעלה ואף כאלו שאיימו באיומים על חייו של ריבלין.

    יצויין כי בית הנשיא ריבלין פנה בשעה האחרונה למשטרה לחקור את האיומים ברשת על חייו, בעקבותיו דבריו על האירועים האחרונים.

    IMG-20150802-WA0019

    IMG-20150801-WA0022

    IMG-20150801-WA0025

    IMG-20150801-WA0020

    IMG-20150801-WA0024

    IMG-20150801-WA0023



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      נשיא הציונים ולא היהודים!
      בני עמי עושים מעשי עמי, ושומרים תורה ומצוות!

    2. 8

      כשאתם מעלים צילומי מסך מהרשת תבדקו טוב טוב את התמונות שעולות יחד עם זה צירפתם כאן פוסט עם תמונה שלדעתי אינה ראוייה לעלות באתר חרדי!

      יחד עם זאת אני מסכים עם כל הטענות נגד הנשיא החולני והמטומטם הזה שכשחילקו את השכל הוא היה באמצע להתחנף למישהו…

      ואולי הרביץ הזאת שמה תתחיל קצת לסדר לו את המח

    3. 7

      בושה וחרפה ריבלין לך לעם הפלסטיני

    4. 6

      ריבלין לא הנשיא שלי.!

    5. 5

      יחי ריבלין נשיא פלסטין.!!!!!!!! יחי,,,,,,,,,

    6. 4

      היו כמה וכמה שיצאו ביציאות- כשמדובר בפגיעה ביהודים לוקח זמן עד שמישהו ממלמל תגובה כלשהיא (בערך, שהעולם לא יכעס….) כשמדובר בערבים- עוד לא יודעים מי עשה את זה, אם הוא היה בכלל יהודי או שזה היה מסכסוך פנימי בניהם (כמו שכבר הוכיחו מקרים כאלו בעבר….) וכבר כולם קופצים לגנות עם שלם על משהו שהוא לא עשה!!!
      זה הבעיה פה, במדינת ישראל, וזו אכן לא דרכה של היהדות- עמינו- להתחיל ולהתרפס לפני הגויים……

    7. 3

      בני עמי בחרו בדרך הטרור !
      בני עמי בחרו אותי לנשיא !
      געוואלד ! לא רוצה להיות נשיא של טרוריסטים ! אני מתפטר !

    8. 1

      חבריה , לא הבנתם אותו – הוא התכוון ל ע ו ד ד בן עמי – ברצינות – אתם יודעים כמה עודד בן עמי כועס עליו עד עכשיו בגלל זה? טוב , ברצינות – המשפט הזה שלו באמת לא היה במקום. אגב , 8 – הצלחת להצחיק אותי כהוגן. 3 – אכלת פלפל בבוקר? למה המילים שכתבת היו חריפות רצח – לא יפה…