- רדיו קול חי - -

הגר"י אדלשטיין נפגש הנהלת המרכז הרפואי ברזילי

ביקור מיוחד קיים הגר"י אדלשטיין רבה של רמת השרון במרכז הרפואי ברזילי באשקלון עם מלאת 5 שנים להצלת חייו של הרב.

לפני 5 שנים שהה הגר"י אדלשטיין באזור הדרום ועבר אירוע לבבי קשה וחמור. הרב הובהל במצב קשה למרכז הרפואי ברזילי שם שימשו צוותי הרפואה שליחים נאמנים והצילו את חייו של הרב הנערץ.

עם הגיעו של הרב אדלשטיין למרכז הרפואי הוא עבר החייאה וצנתור לבבי, ובסייעתא דשמיא התאושש מהאירוע הרפואי הקשה.

עם מלאת 5 שנים לנס הצלתו הגיע הגר"י אדלשטיין לביקור מיוחד בברזילי וביקש להוקיר את אנשי הצוות הרפואי והנהלת המרכז הרפואי.

ראשי הנהלת המרכז הרפואי בראשות המנהל ד"ר חזי לוי קיבלו את פניו של הגר"י אדלשטיין עם הגיעו לסיור וערכו בפניו סיור בין מחלקות המרכז הרפואי.

הרב התרשם מהשינויים שהתחוללו בשנים האחרונות במרכז הרפואי כאשר נוספו צוותי רפואה מקצועיים נוספים לצד ציוד טכנולוגי מתקדם וציין לטובה את ההתאמה המושלמת לצורכי המגזר החרדי באמצעות מזון כשר למהדרין וסידורי השבת וההלכה.

ראשי המרכז הרפואי הציגו בפני הרב את פורום עסקני הרפואה אשר מתכנס מידי תקופה ופועל לרווחת המטופלים ועוקב לוודא את ההתאמה לשומרי המצוות.

רגעים מרגשים נרשמו כאשר נפגש הגר"י אדלשטיין עם מנהל מערך הקרדיולוגיה פרופ' עמוס כץ וד"ר בן ואליד מנהל חדר הטראומה וצוותי טיפול הנמרץ, והודה להם נרגשות על שהיו שליחים נאמנים להציל את חייו ולתרום להפצת התורה. "כל יום שאפשר להגות בתורה הוא מתנה" אמר.

בנוסף הודה הרב אדלשטיין למנהל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי וכן למנהל קשרי קהילה הרב שלמה פלד על הטיפול המסור ועל הדאגה לכל צרכיו במהלך תקופת האשפוז.
IMG_7147 [1]

IMG_7146 [2]

IMG_7145 [3]