מנהל ת"ת 'אחיעזר': "שנה שעברה חווינו את אסון ההדברה והיום את אסון הדריסה"

    דוד לזר 1 Comment on מנהל ת"ת 'אחיעזר': "שנה שעברה חווינו את אסון ההדברה והיום את אסון הדריסה"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קודם לכן היום (ראשון) הלך לעולמו הילד דוד סופר בן ה-4, בן למשפחה חרדית ומוכרת בשכונת בית וגן, לאחר שנחבל בראשו מרכב חולף ברחוב 'שערי תורה' בשכונה.

    הערב, ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' שוחח הרב יוסי גרז, מנהל תלמוד התורה 'אחיעזר' בבית וגן – שבו למד הילד שנהרג, "שנה שעברה חווינו את אסון ההדברה של משפחת גרוס, ששני הילדים שנפגעו, בחסדי שמים חזרו לבריאותם ושבו לספסל הלימודים, אז אמנם זכינו לנס, אבל כאמור היום, אנחנו פותחים את שנת הלימודים עם טרגדיה בתוך התלמוד תורה".

    "מדובר במשפחה ידועה ומוכרת מאוד", מספר הרב גרז ב'קול חי', "משפחה שורשית וענפה, ממש משפחות לתפארה. יש להם ארבעה בנים אצלינו בתלמוד תורה, ולצערינו כעת נותרו רק 3, הגדול סיים בשנה שעברה, בן נוסף בכיתה ז, עוד אחד בכיתה ג', והקטן שכאמרו הלך היום לעולמו למד בכיתת גן".

    על המאמצים בתלמוד תורה למנוע אסונות שכאלו, סיפר מנהל התלמוד תורה, "אנחנו מעבירים את הילדים סדנה על הבטיחות בדרכים, בעיקר על הנסיעה באופנים, אחריות גדולה יש על ההורים, לפקח כיצד הילד יוצא מהבית על אופנים, אנחנו יכולים לפקח שילד מגיע לת"ת עם קסדה וכדו', אבל לא מעבר לכך, אחר שעות הלימודים אין לי יכולת השגחה".

    "הקב"ה גוזר, לא צריך רחוב ראשי ואוטובוס ולמרות זאת אנחנו צריכים לעשות את ההשתדלות של ונשמרתם, אופניים זה כלי שהוא משמש את הילדים רבות – רק צריך עם כללי זהירות, בהחלט חובה על כל ההורים שנותנים לילדים את האפשרות לרכב על האופנים לשנן את חובות הזהירות הנדרשים".

    "כואב הלב", נאנח מנהל תלמוד התורה הרב גרז, "נכנסתי הערב למשרד ועברתי על החוזרים ששלחתי בעבר להורים וזה מצמרר שאני צריך לכתוב חוזר חדש להורים לאור האסון שפקד את התלמוד תורה. אני גם בטוח שהילדים עצמם לאחר שחוו היום את הטרגדיה הזו – יקחו את הדברים קדימה וילמדו לקח לעתיד", אמר הרב גרז הערב ב'קול חי'.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב סופר המקום ינחם אתכם!!!!!!!!!!!!!