- רדיו קול חי - -

אזעקה נשמעה בעוטף עזה: רקטה נפלה בשטח פתוח • לא היו נפגעים

הערב (רביעי) נשמעה אזעקת 'צבע אדום' ביישובי עוטף עזה, וזמן קצר לאחר מכן דווח כי הרקטה נפלה בשטח פתוח בסמוך לאחד היישובים במועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק.

בעקבות הירי מעזה – תקף ח"כ חיים ילין מ'יש עתיד' את נתניהו ואמר כי "מר ביטחון נתניהו שחתם לאחר מבצע "עמוד ענן" על הסכם שצמצם את מרחב ההגנה של צה"ל ברצועת עזה, הביא אותנו למצב בו העזתיים נמצאים היום על הגדרות. רק אתמול טען ראש הממשלה שחמאס קלט את המסר, הוא רק שכח לציין איזה מסר. חמאס קלט שאין מנהיגות בישראל, ואפשר להמשיך לירות, מותר להתקרב לגדר וזה בסדר להפר את הריבונות של מדינת ישראל".

ילין הוסיף כי "הגיע הזמן להכהות אחת ולתמיד בארגוני הטרור ביד ברזל, להשיב את הריבונות ולא לזנוח את הזרוע המדינית שתוביל לאופק ותקווה", לדבריו, "נתניהו, מדינת ישראל זקוקה למנהיג, מדינת ישראל זקוקה לביטחון אמיתי ולא רק לאיומים והבהרות".

יצוין, כי לפני כשבוע וחצי רקטה ששוגרה מעזה – התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. בחסדי שמים – גם באירוע הזה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. יום קודם לכן נורתה רקטה לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.