פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום

    רן גוראון - מנכל פלאפון הנכנסדירקטוריון 'בזק' אישר את מינויו של המשנה למנכ"ל, רן גוראון, לתפקיד מנכ"ל 'פלאפון'. גוראון יחליף בתפקיד את גיל שרון. גוראון מילא תפקידים רבים בחברות תקשורת ישראליות וב 2006 עבר לתפקיד סמנכ"ל השיווק של 'בזק' לפני שמונה למשנה למנכ"ל.

    ברשת 'יש' מסכמים את מבצע החגים בהצלחה. כזכור הרוכשים הוזמנו להתקשר לטלמסר ולהתמודד על ערך עגלת הקניה בחזרה. בימים אלו מקבלים 325 רוכשים שיחות טלפון בהן הם מתבשרים כי הם מקבלים בחזרה את שווי הקניות ברשתות 'יש חסד' ו'יש בשכונה'.

    מסיכום נתוני הביטוח הלאומי ל-2015 עולה כי 'מכבי שירותי בריאות' מובילה במספר המצטרפים ביחס לעוזבים. מכבי גם נהנית משיעור נאמנות הגבוה ביותר עם הנתון הנמוך ביותר של עוזבים. התחרות בין הקופות מתמקדת ב6 מועדי מעבר בכל שנה בהן יכול כל מבוטח לבחור לעזוב את קופת החולים שלו ולהצטרף לקופה אחרת.

    bugaboo yahaz3'סימילאק למהדרין' יוצא במבצע במסגרתו ניתן מדי יום לזכות בעגלת 'בוגבו' מדגם 'קמיליון 3' וב'סימילאק מהדרין' לחצי שנה. הרוכשים שתי אריזות 'סימילאק למהדרין' באותה קניה, שיענו בכל יום הכי מהר על שאלות בנושא התפתחות התינוק במספר 03-6060604 יזכו בפרס. המבצע עד ז' בכסלו (19.11.15).

    201979'האגיס' משיקים מהדורה מיוחדת של מגבונים לחים לתינוק, באריזה מעוצבת עם דמות פופולארית. המגבונים הלחים של האגיס מכילים מעל 96% מים טהורים וויטמין E ולדברי החברה מסייעים בשמירה על עור בריא ונקי. המהדורה תימכר עד חודש טבת ברשתות השיווק במארז הכולל 4 יחידות.

    1592-10_1cחברת 'שוגון' המייצרת ומייבאת תיקים משיקה את 'דיוויס' – תיק ספורט מעוצב במחיר נמוך במיוחד. התיק בעל תא מרכזי אחד, תא מאוורר המתאים לנעליים, תא לבקבוק שתייה, כיס קטן בחזית ולוח קשיח בתחתית. התיק כולל ידיות נשיאה ורצועת כתף ועשוי מבד סאטן. התיק נמכר באינטרנט ובחנות המפעל באזוּר.

    משקאות חורף 2016 yachatzרשת 'קפה קפה' משיקה תפריט משקאות חורף במהדורה מיוחדת בהם: שוקולטה פינוקים בשלוש שכבות ותוספות, קרמל בוטנים, סיידר דובדבנים ועוד. תפריט משקאות החורף החדש הורכב על-ידי שף הרשת, ניר מזרחי, ומצטרף למשקאות הקיימים: פרנץ' ונילה קוקוס, סחלב חם, דואט שוקולד, מקיאטו וקפוצ'ינו.

    YS1A8951רשת 'עינית' מעניקה לחברי קופת חולים 'מכבי' משקפיים בחינם לצד שירות מקצועי של צוות האופטומטריסטים ברשת. מהרשת מדגישים כי בכל הסניפים קיימות מעבדות עם טכנאי זמין כך שלרוב ניתן לקבל משקפיים מוכנים בתוך שעה!



    0 תגובות