פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום

    עלית מלוחים - דוריטוס נראה אותך 2015'דוריטוס' ורדיו 'קול חי' השיקו את העונה השנייה של "האתגר" תחת הכותרת "דוריטוס – נראה אותך". מדי יום בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר (14:00-16:00) מציעים המאזינים אתגרים אותם הם מעוניינים לבצע. בכל שבוע מאזין אחד נדרש לבצע את האתגר שהציע בשידור חי, בתוכנית מוצ"ש חי. במוצ"ש האחרון הוזנק מאזין לריצה לאורכו של רחוב רבי-עקיבא – עם העמידה באתגר והשלמת הריצה בתוך פחות מ20 דקות קיבל המאזין 1,000 ₪ במזומן מתנת 'דוריטוס'. כך מדי שבוע יזכה מאזין אחד בפרס הכספי לאחר שישלים את האתגר אותו הוא עצמו הציע לבצע. יעל חזום, מנהלת השיווק של 'שטראוס פריטו ליי' אמרה: "המהלך שהותאם בהצלחה לקהל היעד של המותג, משקף את אישיות המותג – צעיר, אנרגטי ונועז. מותג דוריטוס הצליח להציע לצרכנים חוויה ייחודית, אשר אפשרה להם לאתגר את עצמם במגוון תחומים."

    קבוצת 'בזק' מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. מהדוחות עולה כי בתקופה זו הסתכמו ההכנסות בכ- 2.60 מיליארד שקל, עלייה של 16.6%. הרווח הנקי לבעלי מניות הסתכם בכ407 מיליון שקל, ירידה של 4.9%. שאול אלוביץ, יו"ר 'בזק' מסר: "רמת ההשקעות הגבוהה של בזק משקפת את נחישותה להמשיך ולשמר את מעמדה של הקבוצה כמובילת שוק ואת האסטרטגיה שלה לספק ללקוחותיה שירותי תקשורת איכותיים המבוססים על תשתיות מתקדמות"

    irua'סימילאק למהדרין', מבית 'אבוט' קיים מפגש עיתונאיות מיוחד מהמדיה החרדית. במסגרת המפגש, שנערך באולמי הסיטי נחשפו העיתונאיות ונשות התקשורת לתרומה של סימילאק לתזונת התינוק בכלל, ובשנה הראשונה לחייו בפרט. באירוע נכחו יעל רבהון, מנכ"לית 'אבוט ישראל', רונית דוייב, המנהלת המדעית של החברה, ד"ר נעמי פרבר – בן נפתלי, מומחית ברפואת ילדים מ'לאומית', והשף-קונדיטור אפרת ליפרוינד.

    עינית - לוגורשת 'עינית' משיקה קולקציית משקפיים חדשה ורחבה בחינם לחברי 'מכבי' המוזמנים להיעזר בצוות המקצועי של הרשת להתאמת משקפיים אופנתיות ואיכותיות. הלל כהן מבעלי 'עינית': מסר: "אנו מעניקים שירות מיומן ומקצועי המלווה על ידי האופטומטריסטים המקצועיים של 'עינית', להתאמה מקסימאלית של משקפיים ללקוח. בכל סניף יש לנו הסכמים עם הקופות המובילות באותו אזור, על מנת שכלל הזקוקים למשקפיים יוכלו ליהנות ממשקפיים אופנתיות, איכותיות ובמחיר הוגן". הסניפים בהם חברי 'מכבי' זכאים למשקפיים חינם הם: בני ברק – רייסדור ובני ברק – לנדא, אלעד – מרכז 'רימון', בית שמש – נחל זוהר וביתר עילית – הר"ן.



    0 תגובות