סוכל פיגוע דקירה באזור שכם • לוחם מג"ב נדקר בנהריה

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ 2 Comment on סוכל פיגוע דקירה באזור שכם • לוחם מג"ב נדקר בנהריה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחם של משמר הגבול נדקר על ידי פלסטיני בן 16 בליל שבת שדרות הגעתון בנהריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום ופינו אותו כשהוא סובל מפציעות דקירה בפלג גופו העליון ומצבו מוגדר בינוני. המחבל נעצר יותר מאוחר לאחר מרדף, ולטענתו, האירוע לא אירע על רקע לאומני.

    פאראמדיק מד"א עופר בנסל שטיפל בפצוע סיפר לאחר האירוע כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 37 בהכרה מלאה, הוא התהלך וסבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. העלנו אותו מיד לניידת טיפול נמרץ והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום, תוך פינוי מהיר לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

    אחיו של הלוחם אמר כי "קיבלנו את ההודעה על דקירתו של אחי בדאגה רבה, אנחנו שמחים שהוא בסדר ומצבו טוב, אנחנו מודים לצוות הרפואי על הטיפול המסור. בשלב הזה כל הנושא נמצא בחקירה ואנחנו סומכים את ידינו על המשטרה ומערכת הביטחון שיחקרו את האירוע עד תום. בשלב הזה אנו מעדיפים לא להתייחס לאירוע מבחינת הנסיבות והרקע ונמתין לתוצאות החקירה".

    אירוע ביטחוני נוסף אירע היום, סוכל פיגוע דקירה במחסום 'בקעות', לאחר שהבוקר הגיעה מחבלת למחסום שבאזור שכם במטרה לרצוח חיילים, היא נעצרה על ידי כוחות הביטחון שהיו במקום ומנעו ממנה להוציא לפועל את הפיגוע. היא הועברה לחקירה, וכאמור, בחסדי שמים לא היו נפגעים באירוע.

    אמש (שישי) חמישה חיילי צה"ל נפצעו, בהם אחד באורח בינוני, בפיגוע דריסה בכביש שבין גוש עציון לקריית ארבע בכניסה למחנה הפליטים בית אומר. חיילים שהיו במקום ירו במחבל והרגו אותו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ממש בושה!!! שאתר חרדי מסלף את העובדות… מי שטיפל בפצוע בנהריה הם כונני איחוד הצלה עד להגעת נט"ן. בבקשה תתנו את הקרדיט למי שמגיע לו באמת