מוטי לביא חושף: "תתכוננו להפתעות גדולות" • הראיון המלא

    דוד לזר 11 Comment on מוטי לביא חושף: "תתכוננו להפתעות גדולות" • הראיון המלא
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום ראשון הקרוב בוקר חדש יתחיל בדקה ל-8 ב'קול חי', את המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם יחליף השדרן מרדכי לביא ששב למשפחת 'קול חי' אחרי ארבע שנים של הפסקה.

    הבוקר (חמישי) קולו של לביא נשמע לראשונה בתוכנית הבוקר לאחר שבצלאל קאהן שוחח איתו על תוכניותיו לתוכנית הקרובה ועל רגשותיו לשוב למשפחה הוותיקה, כמו"כ, השניים חשפו דילמות השייכות ל'מאחורי הקלעים' של עולם האקטואליה ברדיו.

    בראשית דבריו אמר לביא כי הוא מתרגש מאוד לקראת התוכנית ביום ראשון, "ההתרגשות היא כמובן מעצם התוכנית חדשה אבל ההתרגשות הגדולה יותר היא לחזור לאותם המכשירים שהיו איתך יום יום 8 שנים", אמר לביא והתכוון לאותם 8 שנים בעבר שהגיש תוכניות ב'קול חי'.

    האם חל בך שינוי מפעם להיום? "עם השנים אתה מרגיש יותר אחריות, אתה רואה כל כך שונה דברים מתקופה לתקופה, נראה איך זה יעבוד", לדבריו, "השינוי הגדול ביותר מהתקופה הראשונה ב'קול חי' להיום הוא שאנשים שומעים שדר רדיו והם בטוחים שיש כאן אדם ללא אמוציות רגשיות, זה לא נכון כל אחד מגיע עם מה שהוא גדל עליו ועם הרגשות שלו הוא מגיע לשידור, וכשאתה מתבגר ויש לך ילדים גדולים בישיבות – הרגשות שלך משתנים, ואתה מבין שאתה גם פונה לאנשים אחרים. כן, בהחלט התבגרנו".

    "אז באותם ימים, כשהגיע מבוגר ואמר 'זה לא מתאים וראוי' – אתה אמרת לו 'בסדר אתה שייך לדור הקודם', אבל היום אתה אומר שהוא צדק".

    על הדילמות כשדרן, ובדיון האם מן הראוי לעורר 'אקשן' בשביל לספק את ציפיות המאזינים – סיפר לביא כי "יש לי בעצמי דילמה לא פשוטה, כי גם אם המאזינים רוצים לשמוע את האקשן לא בטוח שאני רוצה לעביר את זה, זה לא תמיד מעניין את השדר והוא עושה זאת כי זו העבודה שלו, וכן, האמת צריכה להיאמר גם אם היא לא תמיד נעימה".

    לדבריו, "הנושא הזה הוא שאלה לגדולי ישראל, למה אני צריך להיות האיש שמספק את היצרים של הצעירים ולעשות להם אקשן?".

    מה אתה מתכנן ליום ראשון? "אני בדילמה, מי שמכיר אותי יודע שאני לא יודע, אבל יהיה מאוד מיוחד והפתעות גדולות. אתה בצלאל הרבה ימים עובד על זה ומגייס את האנשים הטובים ביותר שיעשו את העבודה הטובה ביותר. ומי שעושה את העבודה זה העורכים והמפיקים. אולי אדבר על הרגשות שלי בתוכנית הראשונה".

    לסיום סיפר לביא על כי "מאוד מעניין, התהליך הזה היה מורכב ולא פשוט, ואחרי שפורסם שאני חוזר ל'קול חי' שלחת לי תמונות שלי ב'קול חי' בדיוק לפני שנה בחנוכה באולפן בירושלים, יש משהו מיסטי משמים, יש לי הרגשה, זה לא סתם קרה".

    האזינו לראיון המלא:



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      איזה יופי!!!!
      אין על קול חי!!!!!!11

    2. 9

      בצלאל אתה יותר מדי דוסססססססס ואתה לא אובייקטיביייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    3. 5

      מגיב מס' 3. בצלאל קאהן יותר מדי דוס בשבילך? מומלץ לך עולם ומלואו של ליכלוך, רפש וגועל על הסקלה ברדיו. אם קאהן לא מתאים לך, אתה לא מתאים לרדיו קול חי. לך חפש משהו שמתאים ל'צרכים' שלך.

      ולר' בצלאל נתגעגע אליך ומקוים לשמוע את קולך השקול והסבלני במשבצות אחרות ברדיו. תמלא לנו השקפה תורנית אמיתית החסרה כל כך בתוכניות האקטואליה.

    4. 4

      אין כזה דבר עיתונאי או שדרן אובייקטיבי!!!! כולם סובייקטיבים! למשל בתקשורת אתה יכול לזהות איזה תחנה או ערוץ או שדרן שמאלני או ימני!! לרוב החילונים לא מתייחסים לחרדים באובייקטיביות!!!!!!!!!

    5. 3

      יש לי הרצאה לכתוב
      א.זוכרים את הכינוי שנכתב פה טומי לביא אך שהוא מגיע לקול חי שוכחים הכל זה מלמד הרבה מאוד…
      ב. ועכשיו לתגובות הקודמותאיזה גאון( ? ) כתב בתגובה 3 "בצלאל אתה יותר מדי דוסססססססס ואתה לא אובייקטיביייייייייייייייייייייייייייייייייייי" וכנגדו השיב יפה בתגובה 7 חיים "בצלאל קאהן יותר מדי דוס בשבילך? מומלץ לך עולם ומלואו של ליכלוך, רפש וגועל על הסקלה ברדיו. אם קאהן לא מתאים לך, אתה לא מתאים לרדיו קול חי. לך חפש משהו שמתאים ל'צרכים' שלך.
      ולר' בצלאל נתגעגע אליך ומקוים לשמוע את קולך השקול והסבלני במשבצות אחרות ברדיו. תמלא לנו השקפה תורנית אמיתית החסרה כל כך בתוכניות האקטואליה." אינני אוהב את המתקפה על האנונימי מתגובה 3 (ויש לי שאלה למה הוא לא כותב שם ואפילו בדוי …פחדן בזוי) אך אני רוצה לרשום על בצלאל שהינו מחצג אותנו בצורה אוביקטיבי כיף לשמוע שמיצגים אותי ברדיו [אשכנזי לכאורה] בצורה יפה הוגנת ומכובדת ועוד עלו והצליחו ואכן סקרי TGI מראים כי הציבור מצביע באוזניות…

    6. 1

      מה קורה עם ידידיה מאיר? זו האקטואליה האמיתית ! למה לא מחזירים לו את השעה שלקחו לנו?
      יוחזר ידידיה מאיר עד ל8:45 לאלתר!!!