נחשף • פרויקט הנדל"ן הייחודי של פרופ' אמיר חצרוני בתל אביב

    ישראל פריי No Comments on נחשף • פרויקט הנדל"ן הייחודי של פרופ' אמיר חצרוני בתל אביב
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרופ' אמיר חצרוני קנה את תהילתו בזכות שלל דעות פרובוקטיביות, אותם הוא דואג לפזר לכל עבר. כלי התקשורת נהנים ממרואיין קיצוני וצבעוני, הציבור בישראל מוצא אובייקט לתיעוב, והפרופ' נהנה מהחשיפה והפרסום.

    מסתבר שלמר חצרוני יש מלבד שלל הגויות ופילוסופיות, גם נכס חומרי מכובד ביותר. בבעלות משפחתו מגרש במרכז תל אביב, וכשאמיר החליט לקחת יוזמה ולבנות על המגרש, העניינים הפכו להיות מרתקים ומעוררי סערה.

    המגרש המדובר נמצא ברחוב צ'לנוב 6, והוא אחד המוזרים והמורכבים ביותר בעיר עקב ממדיו הזעירים. רוחבו הממוצע הוא 6 מטרים ואורכו 35 מטרים, ובס"ה יש בו 220 מ"ר.

    חצרוני ניהל מערכה ממושכת עם גופי התכנון בעיריית תל אביב, שהתקשו להחליט אילו אישורים להעניק למבנה הקטנטן שנמצא בלבו של אזור המיועד לשימור. העירייה, כצפוי, לא נמלטה מביקורתו המושחזת.

    "אני רוצה לשמר את הגרפיטי". הוא אומר ל"הארץ" שפרסם כתבה ארוכה ומפורטת בנושא, "החלטות של שימור הן החלטות פוליטיות. כשמחליטים לשמר בתי באוהאוס ובתים אקלקטיים ולא בתים ערביים, אתה אומר משהו על ההיסטוריה. הגרפיטי מסמל איזו תקופה שלדעתי מנסים שהיא תיגמר".

    "הייתי רוצה לתרום למשבר הדיור ומוכן לעשות כל דבר כדי לבנות שם יחידות דיור קטנות, כמו מעלית עם טיח או קריסטל או כל דבר. אבל בגלל כל החוקים אי אפשר ואז יש בצ'לנוב דירות שמתאימות לרוטשילד".

    ואיך הוא מתייחס להון הרב שנופל בחלקו?: "אני לא יזם נדל"ן ולא מתכנן להמשיך לעסוק בזה, קיבלתי מגרש ואני משתעשע אתו".



    0 תגובות