הרמטכ"ל ושר הביטחון מתכתשים: מה הגזרה המסוכנת לישראל

    "זו תהיה טעות מרה להטיל סגרים וכתרים. זה יפעל כנגד האינטרס הישראלי. יש לשמור על תקווה בקרב הפלסטינאים"
    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל ושר הביטחון מתכתשים: מה הגזרה המסוכנת לישראל
    "זו תהיה טעות מרה להטיל סגרים וכתרים. זה יפעל כנגד האינטרס הישראלי. יש לשמור על תקווה בקרב הפלסטינאים"
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הגיב היום לדברים שאמר אמש הרמטכ"ל אייזנקוט, ותקף את דבריו על האופציות שנפתחות לישראל כתוצאה מהסכם הגרעין עם איראן.

    "הטרור ביהודה ושומרון יימשך עוד שנים ארוכות" אמר אתמול הרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט והוסיף טענות נגד הדרישה להטיל סגרים וכתרים כל הישובים הערביים. "זו תהיה טעות מרה להטיל סגרים וכתרים. זה יפעל כנגד האינטרס הישראלי. יש לשמור על תקווה בקרב הפלסטינאים".

    הרמטכ"ל אמר עוד כי האתגרים המרכזיים של צה"ל נמצאים דווקא בגזרה הצפונית, והוסיף "זאת תהיה טעות להפנות את כל המשאבים בצה"ל ללחימה בטרור".

    שר הביטחון התייחס מפורשת לדברים שאמר הרמטכ"ל, בין היתר גם על ההזדמנויות שמציב ההסכם עם איראן ואמר: "אחרי ששמעתי פה קולות אחרים על כך שהאויב המרכזי הוא כיום החיזבאללה, אני אומר שאיראן היא ראש אויבנו".

    בוגי הגיב גם לדבריו של השר נפתלי בנט שהאשים הבוקר את הממשלה בקיבעון מחשבתי "שומעים רעיונות בדיוני קבינט מנכסים את הרעיונות לעצמם, מצביעים בחדר דבר אחד ואומרים בחוץ דברים הפוכים".

    "מדיניות ומערכה צבאית לא מנהלים בסיסמאות" אמר יעלון בכנס של המכון למחקרי בטחון לאומי בתל אביב, וסיכם "זו תרבות שלטונית ילדותית חסרת אחריות וחייבת להיפסק".



    0 תגובות