יעלון: חיזבאללה פועל בחסות איראן לבצע טרור ביו"ש

    איראן מהווה את האיום המשמעותי ביותר על ישראל כיום. תכנית הגרעין אומנם מושהית כרגע בשל ההסכם עם הקהילה הבינלאומית, אך בטווח של 10-15 שנים וייתכן שאף קודם לכן, כאשר הם ירגישו בנוח מבחינה כלכלית, הם ימשיכו לפתח נשק גרעיני
    קובי פינקלר No Comments on יעלון: חיזבאללה פועל בחסות איראן לבצע טרור ביו"ש

    "המרמרה שנשלחה בחסות תורכיה הורכבה מג'יהדיסטים, מדינאים מאירופה שאותם אני מכנה נאיביים, ומאנטישמים. כשקצין ישראלי הורה לספינת המרמרה לחזור על עקבותיה, התשובה לה הוא זכה הייתה 'חזור לאושוויץ"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    איראן מהווה את האיום המשמעותי ביותר על ישראל כיום. תכנית הגרעין אומנם מושהית כרגע בשל ההסכם עם הקהילה הבינלאומית, אך בטווח של 10-15 שנים וייתכן שאף קודם לכן, כאשר הם ירגישו בנוח מבחינה כלכלית, הם ימשיכו לפתח נשק גרעיני
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בהתבטאות ראשונה מאז חשיפת חוליית חיזבאללה ביהודה ושומרון: "חיזבאללה אכן פועל ביהודה ושומרון כמו קבוצות טרור נוספות כמו הג'האד האיסלמי, הן כולן גרורות אירניות הממומנות על ידה. חיזבאללה באמצעות אירן, מנסים להפעיל את הפלשתינים ואת ערבי ישראל כדי לייצר פיגועי טרור בגבולות ישראל", כך אמר היום (ה) שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, בוועידת ויצו העולמית שמתקיימת במלון הילטון בתל אביב.

    בתוך כך, התייחס יעלון גם לסוגיית ההטרדות המיניות במשטרה ובפוליטיקה ואמר כי בצה"ל הנושא שורש בזכות החינוך הבלתי מתפשר כבר בתחילת השירות הצבאי. "הצבא לפני שנים רבות ראה בסוגיה הזו סוגיה שיש לטפל בה באמצעות חינוך. המשטרה לא פעלה כך וחוותה בהתאם משברים, אני קורא למפכ"ל החדש לנקוט באמצעי חינוך והסברה", כך אמר.

    על סוגיית האיום האיראני, אמר שר הבטחון: "איראן מהווה את האיום המשמעותי ביותר על ישראל כיום. תכנית הגרעין אומנם מושהית כרגע בשל ההסכם עם הקהילה הבינלאומית, אך בטווח של 10-15 שנים וייתכן שאף קודם לכן, כאשר הם ירגישו בנוח מבחינה כלכלית, הם ימשיכו לפתח נשק גרעיני. בינתיים האירנים פועלים לחימוש חיזבאללה באמצעות טילים ונשק, הם מממנים את חמאס במלחמת הג'יהאד נגד ישראל, ופועלים גם בגבול הצפוני.

    כמו כן, התייחס שר הביטחון למלחמת ההסברה של ישראל בקהילה הבינלאומית. "המרמרה שנשלחה בחסות תורכיה הורכבה מג'יהדיסטים, מדינאים מאירופה שאותם אני מכנה נאיביים, ומאנטישמים. כשקצין ישראלי הורה לספינת המרמרה לחזור על עקבותיה, התשובה לה הוא זכה הייתה 'חזור לאושוויץ'. המרמרה היא ביטוי להלך הרוח בקרב חלקים בקהילה הבינלאומית שפועלת נגד ישראל. ההתמודדות עם מלחמת ההסברה כל כך קשה כי היא מונעת מאנטישמיות רחבה ומדה-לגיטימציה לישראל שקשה להילחם בה. הקהילה הבינלאומית לא מבינה עד כמה היא מולכת שולל על ידי פרופגנדה פרו-פלשתינית. מלחמת ההסברה של ישראל בעולם מחייבת כל אחד מאתנו להפוך ללוחם ברשתות החברתיות, ולהשמיע את קולו למען ישראל. אני קורא לכן, נשות ויצו, לקחת חלק בלחימה הזו".

    בהתייחסו לגל טרור היחידים אמר שר הביטחון: "בשל הצלחתנו הביטחונית למנוע פיגועי תופת רבי נפגעים, אויבינו מפעילים פיגועי יחידים. אנחנו ננצח גם בגל הטרור הזה. לישראל יש יכולת להתמודד עם כל אתגר ולפתח אמצעים שיגנו על ביטחוננו מול כל סוגי הטרור". יחד עם זאת הוסיף ייעלון, "כל עוד הפלשתינים מחנכים את ילדיהם לשנוא אותנו, להרוג אותנו, להעריץ את השהיד – הסכסוך לא ייפתר לעולם. עלינו להפעיל מדיניות של מקל כלפי הטרור וגזר כלפי התושבים הפלשתינים שרק מבקשים לחיות את חייהם. אנו מוצאים את הדרך לנהל את החיים שלנו, בה רוב הפלשתינים אינם מאיימים עלינו ונהנים מהכלכלה הישראלית. אנחנו פה, הם פה ואנחנו חייבים ללמוד לחיות יחד".



    0 תגובות