נוער הטרור • בנימין: מחבלת בת 13 ניסתה לדקור מאבטח

    קובי פינקלר 3 Comment on נוער הטרור • בנימין: מחבלת בת 13 ניסתה לדקור מאבטח

    הבוקר מחבלת פלסטינית בת 13 מענאתא ניסתה לדקור מאבטח בכניסה ליישוב ענתות בבנימין • היא רצה עם סכין לכיוון המאבטח והוא ירה בה ופצע אותה באורח אנוש • בחסדי שמים: לא היו נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שבת) מחבלת פלסטינית בת 13 מענאתא ניסתה לדקור מאבטח בכניסה ליישוב ענתות בבנימין, היא רצה עם סכין לכיוון המאבטח והוא ירה בה ופצע אותה באורח אנוש, ולאחר זמן קצר היא מתה מפצעיה.

    מחקירה ראשונית עולה כי לאחר שהמחבלת רבה עם משפחתה היא יצאה מביתה עם סכין תוך שהיא מצהירה שברצונה למות.

    מאוחר יותר התפרסם תיעוד מהזירה שבו נראה בתיעוד איך היא מתקרבת לכיוון שער  היישוב, במרחק של כ-100 מטרים מעמדת האבטחה, היא נעמדת ומסתכלת פנימה אל עבר היישוב. בשלב זה –  המאבטח חושד בה מתקרב לעברה, הוא קורא לה לרדת על ברכיה והיא אכן עושה זאת, אך כעבור כמה שניות היא שולפת סכין ומתחילה לרוץ לעברו.

    בתיעוד נראה כי בשלב הראשון, המאבטח רץ לאחור לכיוון שער היישוב עם נשק שלוף. מיד לאחר מכן, כשהמחבלת ממשיכה לרוץ עם הסכין לכיוונו ואף חוצה את השער, הוא יורה לעברה כדור אחד, וכאמור, זמן קצר לאחר מכן היא מתה מפצעיה.

    רבש"צ היישוב ענתות, תומר שפירא אמר כי "המאבטח גילה עירנות ומקצועיות ועשה את כל שביכולתו לעצור את האירוע", לדבריו, "כאשר לא עלה בידו והמחבלת הייתה נחושה לתקוף אותו, רצה לעברו וחדרה ליישוב, לא נותר לו אלא לבצע ירי והוא אכן ביצע ירי של כדור בודד על מנת לבלום ולעצור אותה מלפגוע בו".

    יצוין, כי אביה של הנערה, חיפש אותה מיד כשיצאה מביתה, והוא הגיע לזירה זמן קצר לאחר ניסיון הדקירה, הוא נעצר והועבר לחקירת המשטרה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מוותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת לערבים