מאות מאזינים השתתפו במופע הקיץ של קול חי בחולון

    יוסי ברויער 1 Comment on מאות מאזינים השתתפו במופע הקיץ של קול חי בחולון
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות מאזיני רדיו קול חי השתתפו הערב (ב') במופע מיוחד של מיטב שדרני רדיו קול חי והופעה באורך מלא של השחקן הידוע עופר הלוי שנערך באולם המדיטק בעיר חולון.

    המאזינים שזכו בכרטיסי כניסה לאירוע במהלך השתתפותם בפעילויות שנערכו בתכניות הקיץ השונות, נהנו ממופע מיוחד של מיטב שדרני הרדיו, בכיכובם של יואב דילאון, אריאל ברמן (דברמן) ויהודה שוקרון (שניים בצהריים) וממופע מצחיק במיוחד של עופר הלוי.

    המופע הועבר גם בזמן אמת בשידור חי ברדיו לטובת אותם המאזינים שלא זכו בכרטיס כניסה למופע. את המופע הנחו דילאון וברמן במשותף תוך שהם מזמינים לבמה בכירים בתחנת הרדיו ליטול חלק אישי ופעיל במשימות יחד עם המאזינים שגדשו את האולם.

    בתחילת המופע הוזמנו הצופים לקחת חלק במשימות מיוחדות שהוצאו מתוך תיבת הגרלה שהוצגה במקום, והזוכים במשימות זכו בפרסים שחולקו במקום. לאחר מכן, נערך מופע סטנד-אפ מבדר במיוחד של יהודה שוקרון שהעלה אל הבמה בחיקויים מצחיקים במיוחד את מיטב הדמויות במציאות הישראלית היומיומית, דוגמת שמעון פרס, יאסר עראפת, אריה דרעי, אורי זהר ועוד רבים וטובים בחיקוי מרשים ובסיומו עלה אל הבמה עופר הלוי להופעה מלאה ומצחיקה במיוחד.

    את המופע כיבד בנוכחותו הרב אילן כהן-צדק, ראש לשכתו של סגן ראש העיר הרב חיים סברלו שאף נשא דברים ובירך את המאזינים ואת צוות הרדיו והודה על שיתוף הפעולה בין הרדיו לעיריית חולון.

    מאות המאזינים שנכחו באולם הריעו ממושכות ללוי עם סיום המופע והודו לצוות הרדיו ובראשם מנהל התכניות ברדיו אבי רוזן על הערב הנפלא.

    צפו בגלריית תמונות המהווה טעימה מן המופע:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הייתי אתמול והיה פשוט פ33ה! נהנינו מכל רגע!
      תודה ליואב דילאון ולעופר הלוי.

      אבי

    Comments are closed.