בחורי הישיבה הנעדרים – נמצאו בריאים: "לא היה לנו כסף"

    "לא היה להם מושג על כל הבלגן ועל החרדה לשלומם", אומר ל'קול חי' בן משפחה
    ישראל פריי No Comments on בחורי הישיבה הנעדרים – נמצאו בריאים: "לא היה לנו כסף"

    רגע לפני שהחלו חיפושים נרחבים אחריהם, אותרו 2 בני ישיבה שאבדו עקבותיהם • ביממה האחרונה גבר החשש בלב המשפחות, והם פנו למשטרה ולזק"א בבקשת סיוע

    "לא היה להם מושג על כל הבלגן ועל החרדה לשלומם", אומר ל'קול חי' בן משפחה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    2 בחורי ישיבה שעקבותיהם אבדו, ושעלה חשש כבד לגורלם – נמצאו בריאים ושלמים. הבחורים, יהודה פרטוש וישראל מאיר מאמו, בני 19, יצאו ביום שישי מישיבתם בירושלים לכיוון צפון הארץ, ומאז לא יצרו קשר עם משפחותיהם. החשש הכבד לשלומם התבדה, והם נמצאו באזור כפר יונה.

    אמש, משגילו בני המשפחות כי הבחורים נעלמו ולא יצרו כל קשר, עלה חשש כבד לגורלם. דיווחים סותרים על מקומות בהם נצפו השניים, הגבירו את החשש בלב המשפחות, חששות שנעו בין אירוע לאומני, הימצאות באוטובוס התאונה, או איבוד דרכם.

    המשטרה פרסמה הודעה המבקשת את עזרת הציבור, וארגון זק"א נערך להתחלת חיפושים, אך זמן קצר לפני שהם החלו – הגיעו הבחורים לבית קרובי משפחת אחד מהם בכפר יונה.

    "לא היה להם מושג על כל הבלגן ועל החרדה לשלומם", אומר ל'קול חי' בן משפחה. "לטענתם הם יצאו לדרך בלי כסף, ולא היה בידיהם אמצעי תקשורת". הוא הוסיך כי ככל הנראה השניים הלכו מרחקים עצומים ברגל, וכי לא נראה כי הם מעכלים את עצמת הדאגה לגורלם.

    המשפחה פרסמה הודעה בה היא משבחת את ארגון זק"א, על התמיכה הצמודה שקיבלו מהם לאורך השעות הקשות, ועל הפעלת אמצעים בכל המישורים ברגעי המתיחות והחרדה.



    0 תגובות