התרגשות בצרפת: שני ס"ת יוכנסו מחר לזכר הנרצחים בהיפר-הכשר

    אחיו של אחד הנרצחים ורב ביה"כ הרב פרץ ברהם אומר: "מרגש ומחממם את הלב שיהודי ארץ ישראל שאפילו לא הכירו את הנרצחים נרתמו למצוה הגדולה, ורכשו אותיות בספר התורה לעילוי נשמתם. אנחנו אסירי תודה על היוזמה שמחזקת אצל כולנו את ערכי הערבות ההדדית והאחווה
    יוסי אשר No Comments on התרגשות בצרפת: שני ס"ת יוכנסו מחר לזכר הנרצחים בהיפר-הכשר

    "הטרגדיה הקשה בצרפת הכתה בכל העולם היהודי כולו והחלטנו ליטול יוזמה ולעשות מעשה לעילוי נשמת הקדושים" אומרים המארגנים • במהלך הכנסת ספר התורה תוקרן ברכת ראש הממשלה ליהודי צרפת לכבוד האירוע

    אחיו של אחד הנרצחים ורב ביה"כ הרב פרץ ברהם אומר: "מרגש ומחממם את הלב שיהודי ארץ ישראל שאפילו לא הכירו את הנרצחים נרתמו למצוה הגדולה, ורכשו אותיות בספר התורה לעילוי נשמתם. אנחנו אסירי תודה על היוזמה שמחזקת אצל כולנו את ערכי הערבות ההדדית והאחווה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קצת יותר משנה חלפה מאז הטבח הנורא במרכול הכשר בצרפת בו קיפחו את חייהם ארבעת הקדושים פרנסואה מישל סעדה הי"ד, פיליפ ברהם הי"ד, יואב חטאב הי"ד ויוהן כהן הי"ד. מחר ייפגשו משפחות הנספים בטקס מיוחד של מעמד סיום כתיבת האותיות.

    באירוע שיתקיים ב"בית חיה מושקא" ברובע ה-19 בפריז, לא הרחק ממקום הפיגוע, ייטלו חלק רבנים, אישי ציבור ונכבדי הקהילה היהודית שיתכנסו לקראת הכנסת ספרי התורה.

    כמו בעולם היהודי כולו, גם בישראל המצויה עצמה תחת גל טרור ארוך ומתמשך תפס הפיגוע ב"היפר כשר" את תשומת הלב הציבורית מתוך דאגה וסולידריות לאחים שבצרפת.

    את ספרי התורה תרמו יהודי ארץ ישראל באמצעות ארגון הועד העולמי למען יהודי צרפת ומחר כאמור תסתיים כתיבתם והם יוכנסו בשירה וריקודים לבית הכנסת של הקהילה היהודית.

    בכתיבת האותיות בספר התורה השתתפו רבים מגדולי ישראל ולצידם בכירי הממשל בארץ בהם נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר הבטחון ועוד.

    אחיו של אחד הנרצחים ורב ביה"כ הרב פרץ ברהם אומר: "מרגש ומחממם את הלב שיהודי ארץ ישראל שאפילו לא הכירו את הנרצחים נרתמו למצוה הגדולה, ורכשו אותיות בספר התורה לעילוי נשמתם. אנחנו אסירי תודה על היוזמה שמחזקת אצל כולנו את ערכי הערבות ההדדית והאחווה בין יהודי ישראל ליהודי צרפת. התקופה הזו לא קלה בכלל ורק האהבה והאחדות היא שנותנת את הכח".

    במהלך הכנסת ספר התורה תוקרן ברכת ראש הממשלה ליהודי צרפת לכבוד האירוע.

    "הטרגדיה הקשה בצרפת הכתה בכל העולם היהודי כולו והחלטנו ליטול יוזמה ולעשות מעשה לעילוי נשמת הקדושים" אומרים המארגנים ומוסיפים כי "אנחנו שמחים ונרגשים מהזכות שנפלה בחלקנו, להיות גשר בין אזרחי ישראל, שנרתמו ותרמו את ספרי התורה הללו, לבין הקהילה היהודית בצרפת. אנשים אחים אנחנו. הטרור האיסלמי מבקש לפגוע בכולנו מבלי להבחין. אנו מתפללים ומייחלים שספרי התורה ישמרו ויגנו על אחינו בצרפת ועל עם ישראל כולו".



    0 תגובות