גואטה: "אף ילד לא צריך להישאר בת"ת שמחרים את מרן"

    "גם אותם האנשים שהעזו בחיי מרן לגמגם בגדלותו ועוצמתו של מרן, לאחר פטירתו השלימו ואף הודו בטעות של אותה דרך שנהגו, והיה ניתן לראותם מלווים את מרן בדרכו האחרונה יחד עם מליון תלמידיו"
    ישראל פריי 3 Comment on גואטה: "אף ילד לא צריך להישאר בת"ת שמחרים את מרן"

    הערב חשף אתר 'קול חי' עדויות של הורים לילדים בת"ת בבני ברק, לפיהם אוסרת ההנהלה על התלמידים להתחפש לגר"ע יוסף זצ"ל • ח"כ גואטה בראיון סוער למימרן: "לקחת ילדים טהורים וקדושים ולהכניס להם את זה לראש?! – בושה וחרפה"

    "גם אותם האנשים שהעזו בחיי מרן לגמגם בגדלותו ועוצמתו של מרן, לאחר פטירתו השלימו ואף הודו בטעות של אותה דרך שנהגו, והיה ניתן לראותם מלווים את מרן בדרכו האחרונה יחד עם מליון תלמידיו"
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשיפת אתר 'קול חי' אודות הוראה של תלמודי תורה בבני ברק לתלמידיהם האוסרת להתחפש במסיבות פורים לגר"ע יוסף, חוללה סערה. תגובות רבות מכל עבר הגיעו למערכת, ביניהם מהורים שמחזקים את הטענות, לצד מורים שמכחישים או לפחות מנסים להגן על שמם הטוב.

    ת"ת בבני ברק לתלמידיו: "אסור להתחפש לרב עובדיה יוסף"

    ח"כ יגאל גואטה, אליו התנקזו חלק נכבד מעדויות ההורים, אומר הערב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "זאת חוצפה שאין כדוגמתה. אני מאוד מקווה שזה לא נכון, ואם זה כן, שלא יהיו ילדים בכזה ת"ת. לא מאמין שיש הורה שישלח את ילדו לכזה מקום".

    גואטה חזר על עדויות ההורים לפיהם "אסור להתחפש לחייל, שוטר, והגר"ע יוסף…" ואמר בכאב: "לקחת ילדים ספרדים תמימים ולהכניס אותם לעניינים כאלו, גם אם אתה המנהל חושב ככה, תשאיר את זה לעצמך, בבית. לקחת ילדים טהורים וקדושים ולהכניס להם את זה לראש?! – בושה וחרפה".

    בהמשך מסר הודעה לתקשורת בה נכתב: "גם אותם האנשים שהעזו בחיי מרן לגמגם בגדלותו ועוצמתו של מרן, לאחר פטירתו השלימו ואף הודו בטעות של אותה דרך שנהגו, והיה ניתן לראותם מלווים את מרן בדרכו האחרונה יחד עם מליון תלמידיו.

    "וביום בהיר קמים להם קומץ של אנשים זבובים קצוצי כנפיים מול נשרים גדולים בשמיים שרדפו את מרן בחייו החל בביזוי ספריו וכלה ברמיסת כבודו (על אף שבגלוי שרפו את ספריו, במחשכים ובארונות ביתם היה ניתן למצוא את כל אוצרותיו) והעזו פניהם להחדיר בילדי תשב"ר את שנאתם עד כדי איסור לבישת תחפושת המסמלת את גדלותו של מרן, והכאב הגדול יותר הוא הדימוי לאיסור גלימת מרן כאיסור מדי שוטר או חייל. מעניין מאוד אם ילד אחד יתחפש לחייל ואחד למרן מי יושהה מהלימודים, אני חושב שהתשובה ברורה והכתובת נמצאת על הקיר.

    "וכבר הקדימו חכמינו ז"ל מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו.

    "אני סמוך ובטוח שההנהגה הרוחנית של אותו מוסד מזדעזעת לא פחות מהדרך שבה בחר אותו מנהל לשתף את שנאתו האישית ודעתו היחידה נגד מרן זצוק"ל.

    "אני מצפה מהורי אותם התלמידים שקיבלו את ההוראה המבטאת זלזול במרן זצוק"ל שבטוחני שהזדעזעו למשמע אוזניהם לתת את הטון בעניין, ודלתי פתוחה לכל אחד ואחד שיהיה שותף למחאה על ביזוי כבוד התורה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עוד גולם שיגיד לנו מה לחשוב, אולי נתחפש לגואטה?

    2. 2

      בושה וחרפה מזעזע בכל קנה מידה,בושה שיש מנהל כזה

    3. 1

      יגאל היקר לא מנהלים מלחמה בפייסבוק וטווטיר, אבל לעצם העניין צודק אתה וזה שפלות רוח העניין הזה.