בכירים בתחום הרפואה הדחופה הצטרפו לרשת מיוני 'טרם'

    אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ, מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים, אשר מבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי ללא צורך בהמתנה הארוכה, המאפיינת את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים, כאשר הלקוח נדרש להשתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר המיון
    אתר קול חי No Comments on בכירים בתחום הרפואה הדחופה הצטרפו לרשת מיוני 'טרם'

    ד"ר ברוך ברזון מומחה ברפואה דחופה ישמש כמנהל  רפואי לסניף החדש של 'טרם' במודיעין עילית * ד"ר ולרי פיכמן ישמש כמנהל רפואי ב'טרם' באשדוד וד"ר הייתם רג'בי ישמש כמנהל רפואי ב'טרם' ירושלים

    אילוסטרציה
    אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ, מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים, אשר מבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי ללא צורך בהמתנה הארוכה, המאפיינת את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים, כאשר הלקוח נדרש להשתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר המיון
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת מיוני 'טרם' התחדשה במספר בכירים בתחום הרפואה הדחופה בקהילה, אשר מונו למנהלים רפואיים בסניפי טרם השונים.

    ד"ר ברוך ברזון,  מומחה ברפואה דחופה ומומחה ברפואה פנימית מבית החולים 'קינגס' בברוקלין, מונה למנהל מיון 'טרם' החדש במודיעין עילית. מיון חדש זה, מצטרף ל-14 מיוני 'טרם' ברחבי הארץ שמשרתים כיום למעלה ממיליון מטופלים בשנה,  וזוכים לקבל טיפול מסור ומקצועי במגוון תחומי הרפואה הדחופה. המיון החדש יהיה פתוח בכל ימות השבוע בימים א' עד ה' בין השעות 24:00-18:00, ובשבתות וחגים-מכניסת השבת והחג ועד ליציאתם. בהמשך, צפוי המיון לפעול בכל שעות היממה.

    ד"ר ולרי פיכמן אשר מונה למנהל הרפואי של מיון 'טרם' באשדוד, הינו מומחה ברפואת משפחה, בעל ניסיון עשיר במסגרת הקהילה ובבתי החולים ובתפקדי ניהול רפואי בקופת חולים מאוחדת.

    ד"ר הייתם רגב'י מונה למנהל רפואי במיון 'טרם' בירושלים הינו מומחה ברפואה דחופה, ומחלוצי המתמחים ברפואה דחופה בארץ. משמש גם כרופא בכיר בשערי צדק, וצפוי  לתרום מניסיונו הרב, לטובת ניהול מיון טרם הגדול בעיר.

    ד"ר זאב ווימפהיימר המנהל הרפואי של רשת מיוני 'טרם', ברך על הצטרפותם של מומחים אלו במילים: "אנו שמחים על הצטרפותם של רופאים מצוינים אלו ל'טרם'.  יחד עימם נמשיך לקדם את האיכות והמקצועיות אותה אנו מובילים. אנו גאים בעובדה כי רופאים מובילים בתחום הרפואה הדחופה בוחרים את 'טרם' כביתם המקצועי. יחד עמם, נמשיך להוביל את מהפכת הרפואה הדחופה, במיטב הכוחות המקצועיים".

    אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ, מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים, אשר מבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי ללא צורך בהמתנה הארוכה, המאפיינת את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים, כאשר הלקוח נדרש להשתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר המיון.

    במיוני 'טרם', ניתנים מגוון שירותים רפואיים על ידי בכירים במקצועות הרפואה, הנסמכים על מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן ואולטרסאונד. נתוני 'טרם' מעידים כי נחסכת המתנה ממושכת  בתהליך האבחון והטיפול, מהמטופלים המגיעים ל'טרם' במקום לחדרי המיון הסואנים. מרביתם משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.



    0 תגובות