פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות

    הפעם במדור הצרכנות: משרד פרסום חדש ל'יקב ברקן', השקת המותג 'פרטנר', אפילקציית הגנה חדשה לסלולארי, ומבצעים חמים למגזר החרדי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    Barkan - chai a barriquesמשרד הפרסום 'גל-אורן BSD' קיבל לידיו את תיק הפרסום ויחסי הציבור של 'יקב ברקן' – היקב הכשר למהדרין הגדול והמעוטר בעולם היהודי. ביקב סיפרו באירוע השקה מיוחד כי היינות משווקים ל – 54 מדינות בעולם. הרב יוסף פרומוביץ' הציג את מערך הכשרות של היקב באמצעות בד"צ חוג חתם סופר פ"ת, בד"צ בית יוסף ומערכת הכשרות של ה-OK.

    לוגו פרטנר_שחור טורקיזלרגל השקת המותג החדש, חברת התקשורת 'פרטנר' מעניקה את שרותfuntone – צליל המתנה מוסיקלי, למשך 3 חודשים במתנה ובכלל זה שיר חסידי אחד לבחירה. השירות מאפשר לכל מי שמתקשר אליכם להאזין למוסיקה שבחרתם עד שתענו לשיחה. בין מגוון הלהיטים החסידים שמציעה 'פרטנר' ניתן למצוא שירים של גדולי הזמר כדוגמת: מרדכי בן דוד, אברהם פריד, יעקב שוואקי, חיים ישראל, יניב בן משיח, איציק אשל ועוד.

    צוות הפיתוח של 'אינטרנט רימון' השיק את 'רימון סלולארי' – אפליקציה המשלבת הגנה אקטיבית בדיוק כמו ההגנה של המחשב הביתי. בחברה מדווחים על למעלה מ 10,000 הורדות לאפליקציה. 'אינטרנט רימון' השיקה מבצע המעניק חודש ראשון מתנה למצטרפים חדשים.

    תמונה- יחצ האגיס בייבי סטיילמבצע "האגיס בייבי סטייל" צבר עד כה, לדברי החברה, אלפי משתתפים המתקשרים לטלמסר המבצע (03-3739000) במטרה לזכות בחדר ילדים ובמארזי 'האגיס'. מ'חוגלה' יצרנית המותג נמסר כי בשבוע שעבר זכתה אימא ל8 ילדים ממודיעין עילית והשבוע זכתה אימא ל5 ילדים מירושלים. המבצע יימשך עד ג' אדר ב' תשע"ו (13.3.16).

    titulim_comp2'טיטולים פרימיום' משיקים מהדורה מיוחדת לזמן מוגבל של 'טיטולים' עם איורים מעולמות תוכן שונים. לדברי החברה המהלך נועד בכדי להעשיר את חווית ההחתלה לאימא ולתינוק.

     

    'מילקי' מבית 'שטראוס' יוצא במבצע תחת הכותרת "הקצפת של המבצעים". במסגרת המבצע ניתן לזכות בכל יום בחופשה זוגית או בערכת 'פליימוביל' ברכישת מוצרי 'מילקי' ומענה מהיר על שתי שאלות טריוויה בטלמסר 03-9411466. המבצע מתקיים עד ליום שני י"ח אדר ב' תשע"ו 28/3/16



    0 תגובות