"למה אירועים עירוניים מתקיימים במסעדות לא כשרות?"

    על עצם קיום אירוע עירוני במסעדה לא כשרה אומר הסגן הדתי "אנו מאד מצרים על כך, וכאמור נשקול דרכינו, אבל אנו פועלים על פי כללי הדמוקרטיה ולא תמיד מצליחים למנוע הכל"
    ארי וידר No Comments on "למה אירועים עירוניים מתקיימים במסעדות לא כשרות?"

    "זה לא שבעיר אין מסעדות כשרות. למעלה מ-90 אחוז מהמסעדות בעיר הינן כשרות" אומר אחד התושבים לאתר 'קול חי' • העירייה: רעננה היא עיר פלורליסטית וסובלנית ואנו מתברכים בקהילה ייחודית

    צילום: צילום אילוסטרציה. פייסבוק עיריית רעננה
    על עצם קיום אירוע עירוני במסעדה לא כשרה אומר הסגן הדתי "אנו מאד מצרים על כך, וכאמור נשקול דרכינו, אבל אנו פועלים על פי כללי הדמוקרטיה ולא תמיד מצליחים למנוע הכל"
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית רעננה מקיימת אירועים עירוניים רשמיים במסעדות שאינן כשרות, זאת גילו לאחרונה להפתעתם תושבים בעיר.

    התושבים המופתעים גילו כי עיריית רעננה תקיים לפחות שני אירועים במסעדות שאינן כשרות, ולא פחות גרוע מכך, במודעות הפרסום לא נכתב כי המסעדות אינן כשרות.

    "זה לא שבעיר אין מסעדות כשרות. למעלה מ-90 אחוז מהמסעדות בעיר הינן כשרות" אומר אחד התושבים לאתר 'קול חי'.

    להערכת חלק מהתושבים בעיר, מדובר במהלך מכוון אותו מובילים נציגי מרצ בעירייה בעקבות הסערה שפרצה סביב החלטתם של בעלי מסעדה בעיר לפני מספר חודשים להפוך את המסעדה לכשרה ולסגור אותה בימי שבת.

    "מרצ ברעננה משתמשים בכוח הפוליטי שלהם על מנת לפגוע בציבור הדתי" אמר תושב אחר.

    סגן ראש העיר חיים גולדמן המייצג את המפלגות הדתיות עיר תוקף אף הוא את ההחלטה ואומר לאתר 'קול חי':  "הדבר נראה בעיניי לא תקין בעליל", גולדמן מוסיף ואומר: "לא הייתי מודע לכך. ברגע ששמעתי על כך שוחחתי עם ראש העיר והבעתי בפניו את מחאתי. ראש העיר הבטיח שיפעל בנדון, אולם הטענה העיקרית הייתה על כך שאירועים כאלה מדירים את התושבים בעיר, ועל כן הבטיח ראש העיר שיפעל שיהיו אירועים גם במסעדות הכשרות".

    על עצם קיום אירוע עירוני במסעדה לא כשרה אומר הסגן הדתי "אנו מאד מצרים על כך, וכאמור נשקול דרכינו, אבל אנו פועלים על פי כללי הדמוקרטיה ולא תמיד מצליחים למנוע הכל".

    מעיריית רעננה נמסר בתגובה, "עיריית רעננה מקיימת למעלה מ-1500 אירועים בשנה בכל תחומי התרבות והקהילה לאוכלוסיות מגוונות ולגילים שונים, מתוך מטרה שכל תושב ותושבת יוכלו למצוא את האירועים הרלוונטיים להם. רעננה היא עיר פלורליסטית וסובלנית ואנו מתברכים בקהילה ייחודית, המתאפיינת בחיים של שותפות וערבות הדדית, מתוך כבוד לכל אדם באשר הוא. ביום 'מעשים טובים' מתקיימים מספר אירועים, המאפשרים לתושבי העיר, בהם גם צעירים, לקחת חלק בפעילות התנדבותית ואנו מזמינים את הקהל הרחב לקחת בהם חלק".



    0 תגובות