ללא הגבלה? • לוחמי צדק חסכו ללקוח 800 ש"ח בפרטנר

    לא כך היה כש'לוחמי צדק' נכנסו לתמונה. חברת פרטנר בדקה ומצאה, כי חרף היותה מחויבת להודיע ללקוח על החריגה, ההודעה נשלחה אליו באמצעות הודעת טקסט ולא באמצעות חייגן, כפי שנדרש להיעשות כשמדובר במכשיר כשר שאינו תומך בהודעות
    יוסי צלניקר No Comments on ללא הגבלה? • לוחמי צדק חסכו ללקוח 800 ש"ח בפרטנר

    כל אדם שרוכש חבילת סלולר ללא הגבלה, צריך לדעת, כי ללא הגבלה, לא באמת מספק שיחות ללא הגבלה • הסיפור של תומר מ. ובתו יוכיח • "אתם תותחים ואשריכם שהצלחתם לעשות צדק"

    צילום: סיון פרג'
    לא כך היה כש'לוחמי צדק' נכנסו לתמונה. חברת פרטנר בדקה ומצאה, כי חרף היותה מחויבת להודיע ללקוח על החריגה, ההודעה נשלחה אליו באמצעות הודעת טקסט ולא באמצעות חייגן, כפי שנדרש להיעשות כשמדובר במכשיר כשר שאינו תומך בהודעות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המהפכה שהתחוללה בשנים האחרונות בשוק הסלולר, גרמה להתכווצות משמעותית בהכנסות כל חברות הסלולר שהיו רגילים לחשבוניות בני מאות שקלים, ונאלצים להתיישר על מסלולי ללא הגבלה בעלות שנעים בין 25-70 ש"ח בחודש. אולם לא אלמן ישראל. אם חשבתם שחברות הסלולר לא ינסו למצוא את ה"חורים", מסתבר שמצאו, והגבינה מחוררת למדי.

    כל אדם שרוכש חבילת סלולר ללא הגבלה, צריך לדעת, כי ללא הגבלה, לא באמת מספק שיחות ללא הגבלה. זה אמנם חוקי, אבל הבעיה היא שהצרכן הרגיל לא תמיד מודע לכך שאם יחרוג מסך של כמה אלפי דקות שיחה, הוא יחויב בסכום נוסף, ובהרבה.

    כך גילה גם תומר מ'. הוא קנה מכשיר כשר לבתו בחברת פרטנר, והתחבר למסלול 'ללא הגבלה' בעלות של 35 שקלים בחודש. הבת התגלתה כצרכנית סלולר גדולה, אולם מה רבה הייתה תדהמתו של האב כשגילה כי חברת פרטנר גבתה במקום 35 שקלים, למעלה מ-800 ש"ח, פי עשרים ומעלה מהסכום עליו נקבע. כשבדק עם נציגי החברה, התברר כי 'ללא הגבלה' כולל הגבלה של עד 5000 דקות שיחה בחודש, ומאחר שבתו חרגה מכך בכ-1500 דקות נוספות, הרי שעל החריגה הוא צריך לשלם למעלה מ-800 ש"ח. כשגילה זאת האב, הוא גילה לחרדתו כי גם בחשבון העדכני בחברה, החוב תפח ועומד על למעלה מ-500 שקלים נוספים.

    לא הועילו תחנוניו בפני חברת הסלולר, והמעט שהסכימו לעשות עבורו הייתה הנחה של 20 אחוזים בלבד.

    לא כך היה כש'לוחמי צדק' נכנסו לתמונה. חברת פרטנר בדקה ומצאה, כי חרף היותה מחויבת להודיע ללקוח על החריגה, ההודעה נשלחה אליו באמצעות הודעת טקסט ולא באמצעות חייגן, כפי שנדרש להיעשות כשמדובר במכשיר כשר שאינו תומך בהודעות.

    עם פניית 'לוחמי צדק' בדקה פרטנר ברצינות את המקרה וזיכתה על אתר את הלקוח.

    תומר היה נרגש במיוחד. "אין לי מילים" אמר בשיחתו עם 'לוחמי צדק'. "אתם תותחים ואשריכם שהצלחתם לעשות צדק".

    כאן המקום להזכיר כי על כל לקוח לבדוק היטב את פרטי העסקה, ולעקוב אחר ביצועה.

    מחברת 'פרטנר' נמסר בתגובה ל'לוחמי צדק': "החברה שלחה ללקוח עדכון בדבר ניצול מלא של מכסת הדקות בתכנית התעריפים המעודכנת לו אשר ככל הנראה לא הגיע אליו. לאור האמור, שוחחנו עם הלקוח וזיכינו אותו במלוא סכום החיוב בגין השימוש החורג שביצע".

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבתחתית האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    0 תגובות