פלח שוק – צרכנות לפסח

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות לפסח
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'ארגון מגדלי הדגים' יוצאים בקמפיין מיוחד לקראת חג הפסח במסגרתו קוראים לציבור בני התורה ושומרי המסורת להקפיד לרכוש לחג דגים חיים מתוצרת הארץ ובפרט דגי קרפיון ואמנון ישראלי אשר אין בהם חשש שאכלו חמץ לפני הפסח. מהארגון נמסר כי מלבד הנושא הכשרותי קיימות גם התועלות הבריאותיות והתזונתיות הרבות הקיימות בצריכת דג טרי, לצד העובדה שמדובר בתמיכה משמעותית בתוצרת הארץ ובחקלאים תושבי ישראל. הארגון ו'קול חי' יצאו בפעילות מיוחדת במסגרתה מציגה השף מירי זורגר מתכונים מיוחדים לפסח עם דגים טריים.

    ללא שם'תנובה' מציגה גם השנה לפסח ממגוון גדול של מוצרי חלב כשרים למהדרין. המוצרים, בהשגחת ועדת מהדרין 'תנובה' בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן ובהשגחת ועדת הכשרות שע"י בד"צ העדה החרדית ירושלים. מהחברה נמסר כי לקראת החג וחול המועד היא נערכת לאספקה מתוגברת של מוצרי חלב ומציעה מגוון מבצעים נוספים בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ.

    תמונה טמפו'טמפו' יוצאת בקמפיין חדש ותוסס למשקאות הסודה וסודה למון ליים תחת הכותרת "סודה כמו שסודה צריכה להיות". מהחברה נמסר כי מדובר בסודה היחידה שמכילה רק מים ו2co. ממשרד הפרסום 'גל-אורן BSD' המובילים את הקמפיין נמסר כי לקמפיין החדש קדמו מחקרי שוק ומבחני טעימה שהצביעו על כך שסודה טמפו היא הסודה שנתפסת עם הגיזוז החזק ביותר באופן מובהק מול מותגי סודה אחרים. מולי באלי, מנהל מותג הסודה של 'טמפו' סיפר כי הקמפיין החדש נועד לבסס את הסודה של טמפו כסודה כמו שסודה צריכה להיות, בעלת גיזוז חזק ועוצמתי.

    במחקר שנערך על ידי מכון המחקר היוקרתי Schieber Research נמצא כי 'ברקן' הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר, שזכה להכי הרבה מדליות זהב וזהב-כפול בתחרויות יין בינלאומיות. היינות של 'יקבי ברקן' משתתפים בתחרויות יין בינ"ל למעלה מ 25 שנים. תחרויות שמתקיימות בצרפת, אנגליה, קנדה וכמובן גם תחרויות בינלאומיות המתקיימות בישראל.

    תמונה1קשה מאוד למצוא וודקה בכשרות מהודרת לפסח מבלי להתפשר על איכות וטעם. 'וודקה קגלביץ'', מותג הוודקה הוותיק, מיוצרת בארץ על פי שיטות זיקוק מיוחדות שיובאו מאיטליה. שיטות זיקוק אלו מאפשרת לוודקה לשמור על כשרות מהודרת גם בפסח. הקגלביץ', הינה אחד המותגים המובילים של חברת STOCK העולמית וממותגת כוודקה מס' 1 באיטליה. זהו מותג בינלאומי עם הצלחה אדירה ב- 31 מדינות שונות בעולם. לקראת חג הפסח, ניתן למצוא את 'וודקה קגלביץ" הקלאסית, ו'וודקה קגלביץ" בטעם לימון, בכשרות מהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פתח תקווה ובד"צ בית יוסף.

    ציון קינן הודיע השבוע כי יסיים בעוד חצי שנה את תפקידו כמנכ"ל 'בנק הפועלים' אחרי 38 שנים בבנק, מתוכן שבע שנים כמנכ"ל. בתקופתו כמנכ"ל הפך קינן את הבנק למוביל בישראל: שווי השוק של הבנק עלה מ- 16 ל- 26 מיליארד שקל, הרווח הנקי גדל מ- 1.3 מיליארד שקל ליותר מ- 3 מיליארד שקל.



    0 תגובות