פלח שוק 29.8.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 29.8.12
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפעל העגבניות 'פריניר' קיבל הכשר 'בד"צ העדה החרדית' למוצרי העגבניות והחמוצים של המותג. עם קבלת ההכשר הופצו המוצרים בפריסה ארצית ברשתות החרדיות כגון 'יש'. החל מהחורף הקרוב ניתן יהיה להשיג גם את מוצרי הזיתים של החברה עם הכשר 'בד"צ של העדה החרדית'.

    בפעילות משותפת של חברת 'יפאורה' עם בית החולים 'מעייני הישועה' חולקו מארזי התרעננות של 'ספרינג TEA': לעשרות מתנדבות המרכז הרפואי. היוזמה הייחודית, הינה המשך לשרשרת פעילויות הקיץ של המותג.

    סדרת 'סנו מקסימה קומפקט סופר מרוכז' משיקה שלושה מוצרים חדשים: מרכך כביסה בריח לבנדר פצ'יולי ארומתראפי משמיד חיידקים; מרכך כביסה בריח אולטרה פרש אנטיבקאריאלי; ומרכך כביסה 'סנסיטיב בייבי' היפואלרגני המכיל אלוורה ומותאם במיוחד לבגדי תינוקות, ילדים ובעלי עור רגיש;.

    'יקבי ברקן' מציגים לקראת השנה החדשה מספר יינות בהם: 'אסמבלאז' ריחן 2008', 'רזרב מרלו 2009' ו'קלאסיק פינוטאז' 2011'.

     

    'קבוצת ח.י.', משווקת המותג Seagate לפתרונות אחסון וגיבוי נתונים, משיקה קטגוריה חדשה של כוננים קשיחים שתקרא: 'סדרת ה- Backup Plus'. מדובר בכונן היחיד בשוק המאפשר גיבוי מרשתות חברתיות. הכונן מגיע בשני גדלים: 2.5 אינץ' בעל חיבור מהיר USB 3.0 ועם נפח של חצי טרה או טרה. הרוכשים ייהנו גם מגיבוי על גבי ענן עד נפח של 4 ג'יגה ללא עלות למשך שנה.

    'מלכות וקסברגר' יוצאים בקמפיין לקראת חגי תשרי. הקמפיין והקטלוג המהודר שהופק מציגים את מגוון המוצרים המוצעים לקראת החגים בהם: מזכרות, מתנות, כרטיסי שנה טובה, לוחות שנה, אריזות שי, מוצרי דבש, ספרים – כולם מאויירים כמיטב המסורת של מלכות וקסברגר. במקביל מוצג בקמפיין מוקד ההזמנות של החברה במספר: אחת חמש תשע תשע, חמש-מאות, שמונה-מאות ושלושים.

    'איקאה ישראל' השיקה את קטלוג 2013 תחת הכותרת "לחיות עם טקסטיל". הקטלוג מציג הוזלה של 4% בממוצע במחירי המוצרים, ובמקביל הרשת ממשיכה בהתחייבותה שלא להעלות את מחיריה בשנה הקרובה.



    0 תגובות