מרן הגראי"ל קבע: "צירוף ליברמן – בתנאי שישמור על עולם התורה"

    בעקבות כך, עדכן גפני את נציגי ראש הממשלה נתניהו בתנאיים הבסיסיים, ונתן את ברכת הדרך שנשלחה על ידי מרן הגראי"ל להצטרפות ליברמן לממשלה.
    יעקב גרודקה 1 Comment on מרן הגראי"ל קבע: "צירוף ליברמן – בתנאי שישמור על עולם התורה"

    חברי הכנסת החרדים יו"ר ועדת הכספים משה גפני ואורי מקלב התייעצו אמש עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בכל הקשור לעמדת המפלגה בדבר הצטרפותו של אביגדור ליברמן לקואליציה • כל הפרטים בפרסום ראשון

    חברי הכנסת של דגל התורה בהתייעצות בחדרו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל
    בעקבות כך, עדכן גפני את נציגי ראש הממשלה נתניהו בתנאיים הבסיסיים, ונתן את ברכת הדרך שנשלחה על ידי מרן הגראי"ל להצטרפות ליברמן לממשלה.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון: חברי הכנסת החרדים יו"ר ועדת הכספים משה גפני וח"כ אורי מקלב התייעצו אמש (רביעי) עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בכל הקשור לעמדת המפלגה בדבר הצטרפותו של אביגדור ליברמן לקואליציה.

    מרן ראש הישיבה השיב לחברי הכנסת כי "כניסת ליברמן לממשלה בתנאי שיתחייב לשמירה על קווי היסוד של הציבור החרדי ודאגה לעולם התורה".

    נציגי 'דגל התורה' בכנסת, גפני ומקלב הגיעו אמש למעונו של הגראי"ל שטיינמן וזאת על מנת לקבל את אישורו לקיום המשא ומתן עם ליברמן בניסיון לצרפו לממשלה.

    בשיחה שארכה דקות אחדות במעון ברחוב חזון איש 5, אמר ראש הישיבה לנציגי 'דגל התורה' כי מחיר כניסת ליברמן לממשלה הוא על בסיס התחייבותו לשמירה על קווי היסוד של העולם החרדי וההסכמים הקואליציוניים וכן דאגה לעולם התורה.

    בעקבות כך, עדכן גפני את נציגי ראש הממשלה נתניהו בתנאיים הבסיסיים של מפלגתו, ונתן את ברכת הדרך שנשלחה על ידי מרן הגראי"ל להצטרפות ליברמן לממשלה.

    הבוקר אמר ח"כ מקלב ב'קול חי' כי "אנחנו יודעים לעבוד גם עם ליברמן למרות שהוא הניף באופוזיציה את דגל הנושאים הדתיים", אמר מקלב והוסיף כי "ידענו לעבוד איתו בירושלים, אם מילה זו מילה אז אנחנו יותר רגועים".



    1 תגובות

    מיין תגובות