הח"כ מרגיע: "אין לליברמן עניין לפתוח חזית מול החרדים"

    כזכור, הבוקר אמר ח''כ מקלב למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' כי "ברור שליברמן הוא לא כוס התה שלנו, אבל לא אנחנו הרצנו אותו. במחשבה ראשונה ראינו את המחנה הציוני"
    יוסי צלניקר No Comments on הח"כ מרגיע: "אין לליברמן עניין לפתוח חזית מול החרדים"

    למרות שביהדות התורה מדגישים כי יעלון היה מהיחידים שהתבטא נגד גיוס חרדים בכפיה ושידר רצון כנה להגיע להבנות, אין הם חוששים מהחלפתו בליברמן • "הוא כבר ישב איתנו כמה ממשלות, ולא ינסה לשנות את הסטטוס קוו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    כזכור, הבוקר אמר ח''כ מקלב למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' כי "ברור שליברמן הוא לא כוס התה שלנו, אבל לא אנחנו הרצנו אותו. במחשבה ראשונה ראינו את המחנה הציוני"
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלפתו המסתמנת של בוגי יעלון באיווט ליברמן מתקבלת אצל החרדים בהסכמה.

    למרות שביהדות התורה מדגישים כי יעלון היה מהיחידים שהתבטא נגד גיוס חרדים בכפיה ושידר רצון כנה להגיע להבנות, אין הם חוששים מהחלפתו בליברמן.

    גורם בכיר מבין חברי הכנסת של יהדות התורה אומר לאתר קול חי, כי בכוונת ליברמן להתעסק רק בנושאי ביטחון ולמתג את עצמו ככזה. "אין לו עניין לפתוח חזית מול החרדים, הוא כבר ישב איתם כמה ממשלות, ולא ינסה לשנות את הסטטוס קוו". אמר הגורם.

    כזכור, הבוקר אמר ח"כ מקלב למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' כי "ברור שליברמן הוא לא כוס התה שלנו, אבל לא אנחנו הרצנו אותו. במחשבה ראשונה ראינו את המחנה הציוני", אמר והוסיף כי "הוא בוודאי לא יקבל את דרישותיו בנושאי דת ומדינה. המחנ"צ לא דיברו על הנושאים הללו".

    אמש, שר הבריאות יעקב ליצמן בירך על האפשרות להרחבת הקואליציה, והדגיש כי הוא מצפה שלא ישתנו קווי היסוד ובייחוד חוק הגיוס. דברים דומים אמר גם יו"ר ועדת הכספים משה גפני.



    0 תגובות