מורשת שרון • גלעד שרון התפקד לליכוד ומחמיא לנתניהו

    האם הוא יתמודד על מקום בכנסת? "לא החלטתי, אבל יש מצב. חשוב לי להשפיע אבל לא החלטתי עדיין איך". לדבריו הוא לא שוחח עם ראש הממשלה נתניהו וטען עליו כי "בסך הכל הוא פטריוט, ואני בטוח שהוא עושה כמיטב יכולתו"
    צבי הדס 2 Comment on מורשת שרון • גלעד שרון התפקד לליכוד ומחמיא לנתניהו

    על יעלון: "לפני שבע שנים, כשהוא הצטרף, פייגלין היה פעיל מאוד – והיום הוא איננו. לפני ימים אחדים שיבח את עבודתו עם ראש הממשלה. נראה לי שזה קשור יותר לאיבוד התפקיד שלו"

    גלעד שרון צילום: Gideon Markowicz/Flash90
    האם הוא יתמודד על מקום בכנסת? "לא החלטתי, אבל יש מצב. חשוב לי להשפיע אבל לא החלטתי עדיין איך". לדבריו הוא לא שוחח עם ראש הממשלה נתניהו וטען עליו כי "בסך הכל הוא פטריוט, ואני בטוח שהוא עושה כמיטב יכולתו"
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל ואחיו של ח"כ לשעבר עמרי שרון, החליט להתפקד לליכוד. הוא שוחח עם רינה מצליח בתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 ואמר כי "הרבה אנשים רואים את הבלגן שמתרחש וזה עושה להם לא טוב, גורם למיאוס מהפוליטיקה, ואני חושב להיפך – אכפת לך? תעשה משהו. הליכוד מוגדרת כמפלגה לאומית וליברלית, ואני בעל עמדות וליברל – זה בדיוק המקום שלי. אבא שלי אולי עזב את הליכוד אבל גם הקים את הליכוד, והוביל אותה לשניים מהניצחונות מהגדולים בתולדותיה. הליכוד של היום היה חותם על ההישגים שלו".

    לדבריו המפלגה אינה במשבר, למרות פרישת יעלון וכניסתו של גליק: "הליכוד היא מפלגה גדולה עם מגוון דעות, גם הנגבי וגם גליק. אם כולם חושבים אותו דבר זה מוביל לניוון, זה לא טוב".

    לשאלת מצליח מה הוא חושב על פרישת יעלון? "לפני שבע שנים, כשהוא הצטרף, פייגלין היה פעיל מאוד – והיום הוא איננו. לפני ימים אחדים שיבח את עבודתו עם ראש הממשלה. נראה לי שזה קשור יותר לאיבוד התפקיד שלו. אין פה צדיק גמור או רשע גמור".

    האם הוא יתמודד על מקום בכנסת? "לא החלטתי, אבל יש מצב. חשוב לי להשפיע אבל לא החלטתי עדיין איך". לדבריו הוא לא שוחח עם ראש הממשלה נתניהו וטען עליו כי "בסך הכל הוא פטריוט, ואני בטוח שהוא עושה כמיטב יכולתו".

    ואלו העמדות של שרון ג'וניור כפי שפירט לערוץ 2: "אני רוצה כמה שיותר שטח, כמה שפחות פלסטינים וכמה שיותר בטחון – וזה מגיע עם שלושה עקרונות: אי אפשר לעולם לסגת כליל מיהודה ושומרון, לא תקום מדינה דו-לאומית ולא יכול להיות שבאותה מדינה יהיו אזרחים עם זכויות שונות. היות ואני לא מאמין למילה של הפלסטינים ולא מאמין שאפשר לעשות איתם הסכם, צריך להתייחס לסוגיה בצורה אינטליגנטית ולזכור: אנחנו חיים כאן כי ניצחנו; הם חיים כאן רק כי אנחנו מוסריים פי שבעה מהם. אם הם היו מנצחים, לא היינו פה".



    2 תגובות

    מיין תגובות