תופעה: ארגוני טרור מבריחים אמצעי לחימה דרך ה …דואר

    בשבועות האחרונים נראה שאלה מנצלים גם את של שירותי הדואר לרצועת עזה שמדינת ישראל מאפשרת
    קובי פינקלר 1 Comment on תופעה: ארגוני טרור מבריחים אמצעי לחימה דרך ה …דואר

    הלחימה המתמשכת של שירותי הביטחון בהברחות של ארגוני הטרור העזתיים, מביאה אותם לנסות דרך פשוטה ביותר: משלוחי רחפנים ואמצעי לחימה בדואר • בשבועות האחרונים סוכלו עשרות ניסיונות הברחה של אמצעי לחימה ותומכי לחימה בחבילות דואר תמימות כביכול

    בשבועות האחרונים נראה שאלה מנצלים גם את של שירותי הדואר לרצועת עזה שמדינת ישראל מאפשרת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תופעה חדשה: ארגוני הטרור ברצועת עזה מנסים להבריח רחפנים ואמצעי לחימה מתוחכמים באמצעות הדואר. עשרות נסיונות הברחה נחשפו בשבועות האחרונים בבדיקות חבילות הדואר במעבר ארז של רשות המעברים במשרד הביטחון.

    הלחץ הכבד שמפעיל כוח המשימה המשותף לשב"כ, מתפ"ש, המכס, משטרת ישראל ורשות המעברים במשרד הביטחון מאלץ את ארגוני הטרור ברצועת עזה לנסות שיטות הברחה מקוריות, ובשבועות האחרונים נראה שאלה מנצלים גם את של שירותי הדואר לרצועת עזה שמדינת ישראל מאפשרת.

    בשבועות האחרונים סיכלו הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במעבר ארז, יחד עם השב"כ, עשרות ניסיונות הברחה של אמצעי לחימה ותומכי לחימה בחבילות דואר תמימות כביכול.

    בין השאר, סוכלו ניסיונות הברחה של רחפנים שפורקו ונשלחו לעזה בחלקים. רק הבוקר (יום ב') נתפסו בדואר במעבר ארז 10 מנועי רחפנים. עוד נתפסו כוונות לרובים, אמצעי ג'יירו משפרי דיוק, מגדילי טווח ומגבירי עוצמת קליטה לשימוש בטלפונים סלולריים במקומות ללא קליטה, משדר ומקלט לשידור אות וידאו הפועל בתדר 5.8GHz , שאינו מאושר לשימוש גם בישראל וברשות הפלסטינית ועוד.

    הציוד הוחרם ונפתחה חקירה לאיתור המעורבים בגניבת האמצעים והניסיון להבריחם. תמונות: רשות המעברים במשרד הביטחון.



    1 תגובות

    מיין תגובות