כחלון נגד ליצמן: חוק הקורנפלקס ייכנס לתוקף בקרוב

    בין המשרדים סוכם כי משרד הבריאות יפעל בשבועיים הקרובים ביתר שאת על מנת להתקין את כל התקנות הנדרשות על מנת שהחוק ייכנס לתקף כבר בשבועות הקרובים
    איתי גדסי 1 Comment on כחלון נגד ליצמן: חוק הקורנפלקס ייכנס לתוקף בקרוב

    שר האוצר כחלון הורה על הכנסת חוק הקורנפלקס לתוקף כבר בשבועות הקרובים • "דחיית כניסת החוק לתוקף נעשתה בזמן ששר האוצר שהה בחו"ל ובניגוד לדעתו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    בין המשרדים סוכם כי משרד הבריאות יפעל בשבועיים הקרובים ביתר שאת על מנת להתקין את כל התקנות הנדרשות על מנת שהחוק ייכנס לתקף כבר בשבועות הקרובים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד האוצר, משרד הבריאות ומשרד המשפטים סיכמו כי חוק "הקורנפלקס" ייכנס לתוקף כבר בשבועות הקרובים ולא יידחה ב- 4 חודשים כפי שאושר מוקדם יותר השבוע בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות.

    הסיכום בין המשרדים הושג בעקבות דרישתו של שר האוצר והתנגדותו לדחיית מועד תחולת החוק.

    בין המשרדים סוכם כי משרד הבריאות יפעל בשבועיים הקרובים ביתר שאת על מנת להתקין את כל התקנות הנדרשות על מנת שהחוק ייכנס לתקף כבר בשבועות הקרובים.

    שר האוצר, משה כחלון העביר את רפורמת הקורנפלקס במסגרת דיוני התקציב לשנים 2015-2016. הרפורמה שגובשה ע"י משרדי האוצר, הבריאות, והכלכלה נועדה להגדיל את היצע המזון המיובא, לאפשר יבוא מקביל, להגביר את התחרות ולהוזיל את מחירי מוצרי המזון המיובאים.

    הרפורמה תחול על מוצרים דוגמת דגני בוקר, ביסקוויטים, קרקרים, חטיפים, פסטות, אורז ומוצרים נוספים וצפויה להביא להוזלת מחירים משמעותית בשוק המזון היבש.

    כזכור, אמש אישרה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת את בקשת משרד הבריאות לדחות את יישום צו ההגנה על בריאות הציבור (מזון), הידוע בכינויו "רפורמת הקורנפלקס". בארבעה חודשים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה חוק הקורנפלקס?? למכור אותו בשקל??