בעלה של דפנה מאיר על הריסת בית המחבל: "אני עסוק בלבנות"

    עלינו לדעת כי הריסת ביתו של מחבל לא יכולה להיות סוף פסוק. אל מול הכוחות שהורסים את ביתו ישנם ארגוני מחבלים שבונים עבורם בתים חלופיים
    איתי גדסי No Comments on בעלה של דפנה מאיר על הריסת בית המחבל: "אני עסוק בלבנות"

    נתן מאיר הגיב להחלטת בית המשפט שאישרה את הריסת בית המחבל שרצח את אשתו הי"ד: "תמיד סמכתי על צה"ל וגם הפעם אני סומך על שיקול דעתו שאומר שצעד כזה יכול לסייע במניעת טרור" • השופט להירי המחבל הקטין: לא שמעתי מכם כל התנערות

    עלינו לדעת כי הריסת ביתו של מחבל לא יכולה להיות סוף פסוק. אל מול הכוחות שהורסים את ביתו ישנם ארגוני מחבלים שבונים עבורם בתים חלופיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בג"צ דחה את עתירת משפחת רוצח דפנה מאיר בעתניאל, שביקשה למנוע את הריסת ביתה. למרות שהמחבל קטין, והבית המועמד להריסה הוא בית הוריו, ציין השופט כי לא שמע מההורים כל הסתייגות ואו התנערות ממעשהו השפל של בנם.

    נתן מאיר, בעלה של דפנה הי"ד, אמר בתגובה להחלטת בג"צ: "תמיד סמכתי על צה"ל וגם הפעם אני סומך על שיקול דעתו שאומר שצעד כזה יכול לסייע במניעת טרור. באופן אישי אני עסוק בלבנות ולא בלהרוס ולכן אין לי עניין להתייחס מעבר לכך לנושא".

    יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון, הגיב: "הדבר מעורר בי רגשות מעורבים. מחד אני גאה במערכות הישראליות שיודעות תמיד לשים את ידם על רוצחים מגואלים בדם ולבא איתם חשבון. ידע כל מחבל ורוצח שצבא ישראל לא ישקוט עד שיבואו עימו חשבון. מאידך, עלינו לדעת כי הריסת ביתו של מחבל לא יכולה להיות סוף פסוק. אל מול הכוחות שהורסים את ביתו ישנם ארגוני מחבלים שבונים עבורם בתים חלופיים".

    הוא קרא לראש הממשלה ולשרים "להחליט החלטות עקרוניות. אל מול מחבל שרצה להשפיל את ריבונותינו עלינו להוסיף ריבונות. אל מול רוצח שרצה לגדוע חיים עלינו להוסיף חיים. אל מול ארגוני המחבלים החפצים להרוס ולהחריב את ישובנו עלינו להגדילם ולהרחיבם.

    "הדבר לא צריך לבא כתגובה למעשים נואלים אלה אלא כמדיניות חד משמעית. כהרמת הקומה הישראלית וכאמירה עקרונית, דווקא היום, חמישים שנה לאחר שחזרנו לביתנו ולנחלת אבותינו ביהודה שומרון וירושלים".



    0 תגובות