ראיון מצמרר • "אני מדמיינת שאולי הוא יחזור, אבל זה לא קורה"

    "אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיה עוד עשרה ילדים הוא תמיד יהיה שם ותמיד תהיה הפינה שלו זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול, אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים".
    דוד לזר 8 Comment on ראיון מצמרר • "אני מדמיינת שאולי הוא יחזור, אבל זה לא קורה"

    בראיון ראשון מאז המקרה המצמרר, אודיה וינגוט, אמו של הפעוט שנשכח שלשום ברכב באשדוד סיפרה על התחושות הקשות שאותן היא חווה • "לא חושבת שאפשר לעכל את זה בחיים" • "אין לו מקום להאשים את עצמו" • האזינו

    "אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיה עוד עשרה ילדים הוא תמיד יהיה שם ותמיד תהיה הפינה שלו זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול, אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים".
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון ראשון מאז המקרה המצמרר, אודיה וינגוט, אמו של הפעוט שנשכח שלשום ברכב באשדוד שוחחה הבוקר (רביעי) בגל"צ וסיפרה על התחושות הקשות שאותן היא חווה.

    "לא חושבת שאפשר לעכל את זה בחיים, כל דקה מחדש אני מדמיינת שהוא אולי נמצא אצל מישהי, אצל בייביסיטר ושהוא עוד מעט לחזור, אבל זה לא קורה זה באמת קשה", אמרה בכאב.

    היא סיפרה כי היא אומרת לבעלה ששכח את התינוק ברכב כי "אין לו מקום להאשים את עצמו, הוא אדם מאוד אחראי. השומר בכניסה לגן בעצמו אמר שהוא כל בוקר רואה איך הוא חוגר את הילדים ואיך הוא לוקח אותם בשמחה לגן והוא אומר שזה פשוט לא נתפס".

    לדבריה, "אני הייתי בית, הוא עלה רק לקחת משהו לרדת חזרה, הוא היה צריך לעשות סידורים הוא פשוט עלה ואמר "אני אנוח חצי שעה" ונרדם לשלוש שעות, כשהוא ירד ב-12 חזרה לעבודה כבר מרחוק, מהכניסה לבניין הוא קולט את הילד ישן שם באוטו", סיפרה בכאב חנוק.

    עוד היא הוסיפה: "איך ברחוב בו חנה הרכב שהוא רחוב הומה אדם וסואן, אף אחד לא שם לב לילד שנמצא באוטו האדום הבולט?".

    "החיים שלי זה הילדים שלי אני לא מצליחה לראות את עצמי בלעדיהם", אמרה, "אני לא יודעת מאיפה לתפוס את הכוח מאיפה להרים את עצמי. שום דבר בחיים לא חשוב חוץ מהילדים, אבל מצד שני  יש מקרים שזה לא בשליטתנו יש מישהו למעלה, הוא מביא ומחליט מתי הוא לוקח".

    "אני בטוחה שכל ההורים דואגים לילדים שלהם, שהם רוצים שהילדים שלהם יגיעו בשלום הביתה. שכל הורה שומר הכי טוב על הילדים שלו אני בטוחה שהוא אוהב את הילד שלו אהבת נפש, אבל יש דברים שלא בשליטתנו ולא בידיים שלנו כי בעלי כל מי שיעיד הוא בן אדם אחראי והוא אובססיבי לילדים".

    לסיום אמרה האם הכואבת כי "אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיה עוד עשרה ילדים הוא תמיד יהיה שם ותמיד תהיה הפינה שלו זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול, אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים".

    האזינו לראיון המלא:



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אולי כדאי להנהיג נוהל של אישור. כלומר, אם ילד צריך להגיע למטפלת ולא הגיע – שהמטפלת תקשר לברר למה, ולא להניח שכנראה יש לו חום או משהו כזה, ואמא תברר אם פיזר את הילדים כל המקומות שהיה אמור לפזר, ומי שמסיע את הילדים יתן דיווח כל פעם שהביא את יעקב לחיידר, הוריד את רבקי בבי"הס ואת מוישי שם אצל המטפלת. למרות שזה נראה כמיותר ומטריד, נוהל כזה יכול למנוע מצב של שכחת ילד באוטו. גם אם מדובר במסיע יש ליצור תקשורת בינו ובין המטפלת/ הגן/ החיידר' ההורים – כדי לדווח על הבאה או החזרה של הילד.
      אולי אין דרך אחרת. או לחילופין למלא דף דיווח כחובה אחרי כל הסעת ילדים.

    2. 7

      איזה ילד מדהים! ה' ימלא חסרונכם! קורבן ציבור!

    3. 6

      יותר מומלץ כשהורים מחליטים להשאיר ילד בבית פשוט להודיע לגננת או לסייעת וכו' וכך כשהגננת וכדו' רואה שהילד לא הגיע ולא הודיעו לה היא תבדוק מה קורה…

    4. 5

      אודיה הצדקת, תורי לכל האתרים להוריד את תמונתך משם. לא נראה לי שזה מוסיף. מלב קרוע. יהודי

      1. יצחק ואודיה היקרים והצדיקים! אלייה ילד מתוק ויקר, ב"ה שאת השנה ושלושה חודשים שקצבו לו משמים הוא זכה לגדול אצל הורים מטפחים ואוהבים כמוכם רק לפי התמונות אפשר לראות כמה מאושר הוא היה אצלכם למשך כל הזמן שהופקד בידיכם. ה ייתן לכם הרבה כח.

    5. 4

      ש ד' ינחם אתכם בתוך שאר הבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדווה עוד
      ושנזכה למשיח עכשיו

    6. 3

      יש לי רעיון:
      אולי יפסיקו להשתמש בשלט רחוק, ונעילת הרכב תתאפשר רק בחלקו האחורי של הרכב- ע"י מפתח (כמו פעם) וכך הנהג (שהרי תמיד יזכור לנעול את הרכב שעלה לו …. ש"ח) ישים לה אם מישהו יושב מאחורה