חשיפת 'קול חי': רשת חנויות הטריפה תמכור שרצים ופיגולים באשדוד

    "כל זה קרה כי לא מיגרו את התופעה הזו כבר בתחילת הדרך, ולכן זה הולך ומתפשט, ולמרות שזה אזור בעייתי מבחינת חוק העזר העירוני - אנחנו מתכוונים לעשות הכל ע"מ למגר תופעות כאלה".
    יעקב גרודקה 4 Comment on חשיפת 'קול חי': רשת חנויות הטריפה תמכור שרצים ופיגולים באשדוד

    ההפגנות בדרך? • לאתר 'קול חי' נודע כי הרשת הענקית 'קנקון' המוכרת מוצרי טריפה, בשר חזיר ופירות ים – עומדת לפתוח את שעריה בימים הקרובים בעיר אשדוד • "נבעיר את השטח, זה כבר חוצה כל גבול"

    "כל זה קרה כי לא מיגרו את התופעה הזו כבר בתחילת הדרך, ולכן זה הולך ומתפשט, ולמרות שזה אזור בעייתי מבחינת חוק העזר העירוני - אנחנו מתכוונים לעשות הכל ע"מ למגר תופעות כאלה".
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה באשדוד: רשת ענק לממכר בשר טריפה פותחת את שעריה באשדוד החרדים זועמים על העירייה. 

    העיר אשדוד חוזרת שוב לכותרות. לאחר שנושא פתיחת עסקים בשבת רובץ על העיר והדיונים בבתי המשפט בעניין הולכים לקראת הכרעה, שוב מתפתח לו פולמוס סביב ענייני הכשרות בעיר. לאתר 'קול חי' נודע כי רשת 'קנקון' המוכרת מוצרי טריפה, בשר חזיר ופירות ים – עומדת לפתוח את שעריה בימים הקרובים בכניסה לאזור התעשייה של העיר.

    על פי הפרסומים, הרשת שהולכת ומתרחבת, תפתח את שעריה ברוב פאר בשבוע הקרוב, והציבור החרדי כמרקחה – פונה בזעם רב לעסקנים המקומיים. רבנים משלל החוגים בעיר פנו בימים האחרונים לגורמים בעלי השפעה בעירייה בניסיון למנוע את פתיחתה של החנות כמתוכנן.

    "אנחנו נבעיר את השטח, זה כבר חוצה כל גבול, לא פעלנו מספיק בהתחלה ולכן החנויות האלה הולכות ומתרבות, אומנם הסופר הגדול הזה נמצא באזור תעשיה, אבל הוא רק בכניסתו, ומטרים ספורים מולו ישנו אולם אירועים של המגזר החרדי". אמר ל'קול חי' – אחד מעסקני 'אגודת ישראל' בעיר, "אם צריך נביא לשם אלפים שיפגינו".

    אתר 'קול חי' פנה לחברי המועצה החרדים וזאת על מנת להבין, כיצד פותרים את הבעיה ההולכת ומתרחבת בעיר שמונה כיום 250.000 תושבים, כאשר מתוכם קרוב למאה אלף חרדים.

    חברי המועצה של ש"ס ו'אגודת ישראל' הבטיחו לנסות ולהציף את הבעיה. אבי אמסלם המשמש גם כראש המטה של שר הדתות אמר לאתר 'קול חי' כי "כל זה קרה כי לא מיגרו את התופעה הזו כבר בתחילת הדרך, ולכן זה הולך ומתפשט, ולמרות שזה אזור בעייתי מבחינת חוק העזר העירוני – אנחנו מתכוונים לעשות הכל ע"מ למגר תופעות כאלה".

    חבר מועצה אחר מטעם סיעת ש"ס חיים אמסילי אמר לאתר 'קול חי' "צריכים להוקיע את זה בישיבת מועצת העיר, אנסה לראות איך אנו מביאים את זה לישיבה הקרובה, זה דבר שנוגד את הדעת היהודית, אבל בכל זאת צריך להבין שאנחנו חיים בדו קיום עם שכנינו החילונים, ואזור התעשיה של אשדוד הוא עדין לא מאה שערים"

    גם חברי המועצה של 'יהדות התורה' יעקב טסלר ועזרא שור, הבטיחו לבדוק את הממצאים שהונחו על שולחנם – עם העירייה ולפעול במידת הצורך ככל האפשר ע"מ למנוע מהרשת הגדולה לפתוח את שעריה באשדוד.



    4 תגובות

    מיין תגובות