סטרטאפ ישראלי: כרטיס אשראי להעברת כספים ללא עמלה

    כרטיס האשראי החדש הוא היחיד בישראל ומהיחידים בעולם שאינם מחייבים בעמלות מט"ח. מודל העמלות של נימה מבוסס על תשלום חודשי של 10 דולר בחודש בלבד לשני הכרטיסים ללא כל תשלומים נוספים
    ישראל פריי No Comments on סטרטאפ ישראלי: כרטיס אשראי להעברת כספים ללא עמלה

    סטרטאפ ישראלי: כרטיס אשראי רק לעובדים זרים להעברה ללא עמלות של כספים למשפחותיהם • הכרטיס מעניק לעובדים אפשרות לנהל את ההוצאות שלהם ושל משפחותיהם בארץ ובחו"ל דרך הסמארטפון, ופוטר אותם מתלות בעמלות הגבוהות בהמרה למטבע זר וסכנת גניבות

    שטרות כסף | אילוסטרציה צילום: חטיבת דובר המשטרה
    כרטיס האשראי החדש הוא היחיד בישראל ומהיחידים בעולם שאינם מחייבים בעמלות מט"ח. מודל העמלות של נימה מבוסס על תשלום חודשי של 10 דולר בחודש בלבד לשני הכרטיסים ללא כל תשלומים נוספים
    11:58
    16.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הפיזיקאי מודה: "יירוט הטילים האיראניים – נס מוחלט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחת מההוצאות הכבדות של עובדים זרים הן עלויות העברת הכספים לבני משפחותיהם בחו"ל. גורמי התיווך שמחים לגזור עמלות שמנות על חשבונה של האוכלוסיה המוחלשת התלויה בהם ושוחקים מההכנסות הדלות. מי שמנסה לעקוף את המערכת הבנקאית נופל לעיתים טרף לשרלטנים ופורצים ששודדים ממנו את המזומנים.

    הסטארטאפ "נימה" משיק כרטיס אשראי ראשון מסוגו שמצמצם דרמטית את הוצאות העובדים. כל עובד מקבל שני כרטיסים: האחד נשאר עימו לשימושו האישי והשני נשלח לבני משפחתו ומאפשר להם למשוך כספים בפיקוח וניהול תזרימי שלו. הכרטיס מונפק בשיתוף עם מאסטרקארד העולמית ומאפשר למהגרי עבודה לשלם חשבונות באינטרנט, לקנות און ליין ולשלם בחנויות כמו כל כרטיס אחר.

    כרטיס האשראי החדש הוא היחיד בישראל ומהיחידים בעולם שאינם מחייבים בעמלות מט"ח. מודל העמלות של נימה מבוסס על תשלום חודשי של 10 דולר בחודש בלבד לשני הכרטיסים ללא כל תשלומים נוספים. לשם השוואה, כשישראלים משלמים במטבע זר והחיוב נעשה בשקלים הם יפסידו כ-4% על עמלות ושערי חליפין גרועים וזאת לרוב מבלי שישימו לכך לב.

    אפליקציית ניהול מאפשרת לעובד הזר לשלוט דרך הטלפון הסלולרי על הכרטיס שנשלח לבני המשפחה בחו"ל. האפליקציה מאפשרת לטעון כסף על כרטיס המשפחה בכל עת ובקצה השני של העולם יכולים למשוך אותו במזומן מכל כספומט או לגהץ אותו. הכרטיס מאפשר למהגר העבודה לנהל את תקציב משפחתו ולהעביר כסף הביתה ללא עמלות ששוחקות את הכסף היקר המשמש בעיקר למזון, רפואה והשכלה וללא חשש שבני משפחה יבזבזו כמות גדולה של כסף בזמן קצר.

    חברת נימה (Neema) הוקמה ומנוהלת על ידי ברק בן עזר, יזם בעל רקע טכנולוגי ובשוק ההון, בוגר חיל המודיעין ולשעבר מנהל פרויקט בחטיבת המובייל של מיקרוסופט, יחד עם אסי סיון בעל רקע קמעוני שהקים רשת חנויות ומסעדות בארה"ב וקנדה.



    0 תגובות