בנו הצעיר של מזכה הרבים: שמעון יוחאי לסרי טבע למוות

    הבחור החל לטבוע, ואנשים שהיו בקרבת מקום משו אותו מהמים שהוא במצב אנוש, ללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א וצוותים של איחוד הצלה הגיעו במהירות למקום והחלו לבצע בו החייאה במשך דקות ארוכות.
    יעקב גרודקה 9 Comment on בנו הצעיר של מזכה הרבים: שמעון יוחאי לסרי טבע למוות

    טרגדיה • בנו של מזכה הרבים, בחור הישיבה שמעון יוחאי לסרי בן ה-21 טבע בחוף הים ביום שישי בסמוך לשובר גלים בנמל אשדוד • היום הוא הלך לעולמו בבית החולים ברזילאי באשקלון

    הבחור החל לטבוע, ואנשים שהיו בקרבת מקום משו אותו מהמים שהוא במצב אנוש, ללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א וצוותים של איחוד הצלה הגיעו במהירות למקום והחלו לבצע בו החייאה במשך דקות ארוכות.
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחור הישיבה שמעון יוחאי לסרי בן ה-21 שטבע בחוף הים ביום שישי בסמוך לשובר גלים בנמל אשדוד, הלך לעולמו, לפני שעות אחדות בבית החולים ברזילאי באשקלון, וזאת לאחר שבמשך 48 שעות ניסו הרופאים בטיפול נמרץ לייצב את מצבו, אך לשווא.

    הבחור ז"ל, למד בישיבת 'כנסת ישראל' באשדוד תחת הנהגתו של הרב מאיר מוגרבי והוא בנו הצעיר של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, שהיה במשך כל החג סמוך למיטת בנו יחד עם משפחתו, ולמרות התקווה הרבה הוא השיב את נשמתו לבוראה לפני שעות אחדות.

    לסרי טביעה

    כזכור, ביום שישי סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים דווח על צעיר בן 21, תלמיד ישיבה, שנכנס לחוף 'מי עמי', סמוך לשובר הגלים של נמל אשדוד. על פי הדיווח, הבחור החל לטבוע, ואנשים שהיו בקרבת מקום משו אותו מהמים שהוא במצב אנוש, ללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א וצוותים של איחוד הצלה הגיעו במהירות למקום והחלו לבצע בו החייאה במשך דקות ארוכות.

    המאמצים הגדולים של כוחות ההצלה נשאו פרי, הדופק חזר והצעיר פונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש ולמרבה הצער עדיין בסכנת חיים. דניאל בוקובזה, מתנדב באיחוד הצלה, אמר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בתלמיד ישיבה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנמשה מהמים ע"י אזרחים. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה וכשחזר הדופק הוא פונה לבית החולים במצב קשה אך יציב". אך כאמור לצערנו הוא נפטר היום בבית החולים במהלך החג.

    הנהלת "קול חי" משגרת תנחומים למזכה הרבים, פה מפיק מרגליות, הגאון הרב מיכאל לסרי, רעייתו הרבנית תחי' והמשפחה החשובה, באבל הכבד בפטירה הטרגית של בנם שמעון יוחאי ז"ל. בעל הנחמות ינחם את שבורי הלב ולא ידעו עוד צער ויגון.

    ההלוויה הערב מבית הוריו ברחוב חזון איש בבני ברק, לבית החיים בעיר.



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ברוך דיין האמת! כואב הלב!

    2. 6

      ברוך דיין האמת. איזה כאב…פשוט כואב.
      ריבונו של עולם אמור די לצרותינו.
      למשפחת לסרי היקרה- מי יתן ולא תדעו עוד צער, ותזכו לראות משיח בימיכם ואת בנכם אהובכם בתחיית המתים.

    3. 5

      ה' ירחם ממש כואב הלב
      ברוך דיין האמת.

    4. 4

      הרב לסרי היה בשבת וחג בדימונה ולא כפי שנכתב בכתב ליד מיטת בנו.

      1. זה נכון. הוא ניסה לעשות הכל לרפואת בנו, ולכן העדיף ללכת ולזכות את הרבים בדרישות בחג בדימונה.

        1. וואו- אני בשוק!!-
          אך שום תפילה לא שבה ריקם!!!

    5. 3

      ברוך דיים האמת!!
      ה' ירחם!!!
      זה כל כך כאב לנו, הרגשתי שזה ממש משהו מהמשפחה שלי ח"ו …!!!
      מן השמים תנוחם המשפחה !!!