השר אזולאי: "עד היום אנו מתקנים את פגעי ממשלת שרון –לפיד"

    השר קרא ליו"רים של המועצות הדתיות בארץ לפעול ולהשפיע במשותף. ללמוד עוד, והכל בשביל השיפור השירות לאזרח בתחום שירותי הדת בישראל. והתייחס לשכר יו"ר המועצות שלא עלה מאז ממשלת שרון, למרות שמספר התושבים בשטח המועצה הדתית גדל מאוד
    איתי גדסי 1 Comment on השר אזולאי: "עד היום אנו מתקנים את פגעי ממשלת שרון –לפיד"

    שר הדתות אזולאי: "לא הגיוני ששכר ראשי מועצות דתיות לא עלה למרות שמספר התושבים בעיר הוכפל" • "חסד עשה אתנו הקב"ה שלא האריך את ימי הממשלה הקודמת"

    אזולאי צילום: Hadas Parush/Flash90
    השר קרא ליו"רים של המועצות הדתיות בארץ לפעול ולהשפיע במשותף. ללמוד עוד, והכל בשביל השיפור השירות לאזרח בתחום שירותי הדת בישראל. והתייחס לשכר יו"ר המועצות שלא עלה מאז ממשלת שרון, למרות שמספר התושבים בשטח המועצה הדתית גדל מאוד
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת דוד אזולאי נאם היום בכנס ראשי המועצות הדתיות מרחבי הארץ שהתקיים באולמי חצר המלכה. שם התייחס לשלל הנושאים העומדים על סדר היום בנוגע לתפקוד שירותי הדת והמועצות הדתיות ברחבי הארץ.

    בדבריו התייחס שר הדתות לעבודת המועצות הדתיות ברחבי הארץ: "ראשי המועצות הדתיות כולם עושים מלאכתם נאמנה. עיקר הפניות של הציבור נעשות בעניין הקבורה, ועלינו להיות רגישים למי שמתו מוטל לפניו. ולמרות שעיקר הפניות נוגעות לרצון של משפחות הנפטרים להביא את יקיריהם לקבורת שדה ובגלל מצוקת השטח, אין מקומות לקבורה בקבורת שדה, על אף זאת עלינו להיות רגישים רגישות יתירה כלפי כל הפונים, ברוח טובה למקבלים שירות במועצ"הד.

    השר אזולאי התייחס לעובדה שעובדי המועצות הדתיות לא שובתים גם בהרעת תנאי העסקתם: "אי אפשר לשבות כשיש נפטר, או לעכב חופה וקידושין וכשרות של בית עסק, המועצות הדתיות לא שובתות. הצד השני יודע את זה, את "החולשה" הזאת ומנסה ניסיון מתמשך לפגוע בשירותי הדת.

    "כיום, לאחר שנה בתפקיד, אני יודע מה הם הדרישות התקציביות לפי הצרכים בפועל, ראיתי למשל, שצריך להגדיל את תקציב העירובין, ואת נושא שכר ותקני הרבנים, ורבני ההתיישבות, הצורך למנות אותם. שלצערי, אין אפשרות למנות – כי אין תקנים. לאחר בדיקה התברר שהתקנים פשוט התאדו.

    השר הוסיף וציין בנושא רבני ערים כי "על מנת למנות רב עיר כיום, למרות שהדברים לא פשוטים, אנו פועלים במלוא הכוח בעניין. ולמנות לעיר אחת 2 רבנים, הדבר קשה שבעתיים. למרות כל הקשיים, אני לא אהיה מהמסייעים לחסל את שירותי הדת בישראל, אלא להפך. אלחם בעוז לתגבר עוד ועוד.

    ה' עשה איתנו חסד

    בנושא שכר יו"ר המועצות הדתיות אמר השר כי "חסד עשה אתנו השם שלא האריך את ימי הממשלה הקודמת. נס מוחלט שראש ממשלה מכהן מפזר ממשלה בראשותו. ממש נס שעשה לנו השם. עד היום אנו מתקנים את פגעי ממשלת שרון –לפיד. ב"ה היום, אנו נמצאים בממשלה ששומעים לנו, ונעשה הכל לתקן את הליקויים צריך בתחום הדת.

    השר קרא ליו"רים של המועצות הדתיות בארץ לפעול ולהשפיע במשותף. ללמוד עוד, והכל בשביל השיפור השירות לאזרח בתחום שירותי הדת בישראל. והתייחס לשכר יו"ר המועצות שלא עלה מאז ממשלת שרון, למרות שמספר התושבים בשטח המועצה הדתית גדל מאוד.

    "תלמדו מהמרכז לשלטון מקומי, הם מפעילים "אישית לוחצת" לובי של לחץ אדיר על כל ח"כ, שר וכל מקבל החלטות. אם היו"רים של המועצות הדתיות יפעלו כך, יקימו "לובינג" שיפעל עבורכם, אנו כולנו נרוויח מזה. כלל האזרחים במדינה.

    השר דוד אזולאי חתם: "אשריכם שנפל בחלקכם לפעול בשליחות הציבור, אתם בבחינת המזוזה של עם ישראל, לשמור על הדת בישראל.- בהצלחה!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חשבתי שהכל בתקופה ההיא, היה בסך הכל טעות בניסוח?