משרד החינוך זועם: יו"ר איגוד המנהלים עומד מאחורי המתקפה

    כזכור, פירסמנו הבוקר את זעמם של מנהלי מוסדות חינוך שתקפו את החלטת המשרד 'לבלוש' אחר המנהלים ורישומיהם. גם מנהלת בית ספר חרדי תקפה את ההחלטה בפני אתר 'קול חי' ואמרה: "מצטיירת תמונה קשה שיכולה גם להפר פרטיות, והדבר הזה גרוע ביותר".
    יעקב גרודקה 1 Comment on משרד החינוך זועם: יו"ר איגוד המנהלים עומד מאחורי המתקפה

    בעקבות הפרסום באתר 'קול חי' • גורם בכיר במשרד החינוך אומר כי יו"ר איגוד המנהלים הוא העומד מאחורי המתקפה על המשרד • "הוא מצוי בסכסוך מתמשך עם משרד החינוך ומעוניין להבנות על חשבון המשרד" • כל הפרטים

    צילום: Mendy Hechtman/Flash90
    כזכור, פירסמנו הבוקר את זעמם של מנהלי מוסדות חינוך שתקפו את החלטת המשרד 'לבלוש' אחר המנהלים ורישומיהם. גם מנהלת בית ספר חרדי תקפה את ההחלטה בפני אתר 'קול חי' ואמרה: "מצטיירת תמונה קשה שיכולה גם להפר פרטיות, והדבר הזה גרוע ביותר".
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרסום על כוונתם של מנהלי מוסדות חינוך לדרוש את פיטוריה של מנכ"לית משרד החינוך אשר על פי המסתמן היא האחראית על תוכנית משרד החינוך לשכור חוקרים פרטיים שיעקבו בין היתר אחר רישומי מנהלי מוסדות החינוך, מביא גורמים בכירים במשרד החינוך לתקוף חזיתית את איגוד המנהלים.

    תכנית המעקבים: מנהלים דורשים לפטר מנכ"לית מ. החינוך

    גורם בכיר במשרד אומר לאתר 'קול חי' כי יו"ר איגוד המנהלים עומד מאחורי המתקפה על משרד החינוך וזאת לדבריהם בכדי לזכות לדקות תקשורת בשל סכסוך אישי עם משרד החינוך.

    גורמים במשרד תקפו את מכתבו של יו"ר איגוד המנהלים בו כתב כי המשרד שוכר חוקרים פרטיים נגד מנהלי בתי הספר והאשימו אותו בסילוף העובדות. "הוא מצוי בסכסוך מתמשך עם משרד החינוך בשנים האחרונות ומעוניין להבנות על חשבון המשרד כארגון וכגוף יציג למרות שהוא לא מייצג אף אחד". כך לדבריהם.

    כזכור, פירסמנו אמש את זעמם של מנהלי מוסדות חינוך שתקפו את החלטת המשרד 'לבלוש' אחר המנהלים ורישומיהם. גם מנהלת בית ספר חרדי תקפה את ההחלטה בפני אתר 'קול חי' ואמרה: "מצטיירת תמונה קשה שיכולה גם להפר פרטיות, והדבר הזה גרוע ביותר".

    המנהלת הוסיפה ואמרה: "אין לנו מה להסתיר, אבל התחושה הזאת איומה, ואני מקווה שהדבר הזה לא ייצא לפועל".

    את תגובת יו"ר האיגוד לא הצלחנו להשיג.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      1. כל מנהלי מוסדות החינוך החרדי עומדים מאחרי האגוד בכל פעילותם לקיום מוסדות החינוך החרדים בהם מתחנכים צאן קדושים על טהרת הקדש!
      2. אדרבה! ישנה ביקורת גדולה שהאגוד לא עושה מספיק, היינו מצפים שכשם בכל המגזרים ראשי האגודים
      יודעים לעשות שימוש בשפת השביתה שמועילה יותר ממאות כינוסים, אלפי פניות ותחנונים, אנו מצפים לכל הפחות
      להכרזה על שביתה חלקית של כל מערכת הלימודים במוכש"ר והפטור, ובה לא יתקיימו כלל לימודי חול אלא רק קודש
      והתלמידים יחזרו לביתם מוקדם מהרגיל, בהיעדר תקצוב
      זאת עד העברת חוק הליב"ה שהחכי"ם החרדים הבטיחו שיעבור עד פסח והתחייבו בפני כל המנהלים
      קבל עם ועדה שאם חוק הליבה לא יעבור, החל מפסח הם יחרימו את ההצבעות הכנסת, כעת אנו נמצאים קרוב לחדשיים
      אחרי פסח ולא העבירו את החוק, ואדרבה, קמים נהלים חדשים ומשונים שמיושמים דווקא כנגד המוסדות החרדים, זאת בתוספת
      "קיזוזים" שאינם אלא גזילת כבשת הרש, ומעל הכל מיושם נוהל תקצוב שכל מטרתו היא למוטט מוסדות חרדים רבים ככל שניתן
      3. איזה תגובה רדיו קול חי מצפה מראשי האגוד להגיב? עבור איזה טענה? וכי יש משהו לוגי וענייני שנטען על ידי משרד החינוך
      שאפשר להגיב עליו?
      4. מדוע התקשורת החרדית לא דורשת תגובה מסודרת בכתב לכל טענות המוסדות החרדים, ובפרט לגבי הסדרת תקצובם כמתחייב בחוקים,בתקנות ובהסכמים הקואלציוניים, מדוע התקשורת החרדית לא דורשת את תגובת משרד החינוך לגבי "קיזוזים" אדירים למאות
      מוסדות חינוך חרדיים, כאשר גם משרד החינוך מודה על "טעות" ב"קיזוז" למאות מתוכם וטרם השיב את הכסף!!!
      מדוע התקשורת החרדית לא דורשת תגובה רשמית משר החי(נ)נך בנט שמדבר נופת צופים בתקשורת החרדית ובמחשכים מסכם עם פקידיו על הבאת נתונים לצורך סגירת מוסדות חינוך שנעבך לא יכולים להתקיים פיננסית, אחרי הקיצוצים וה"קיזוזים"?
      5. מדוע התקשורת החרדית לא דורשת תגובה רשמית ממשרד החינוך (וגם ממשרד האוצר, וגם מוועדת כספים), מדוע הוגש להעברה תקצוב מוגדל דווקא לערבים הנוצרים, בלי קריטריוניים שוויוניים באופן שמפלה דווקא את המוסדות חינוך החרדים?
      6. כל הנוהל החדש של חקירות מנהלים, נועד להלך אימים ולהגביר על מנהלי המוסדות לחץ פסיכולוגי בנסיון למוטטם, וכן אולי למצא זעיר פה וזעיר שם מנהלים שלא יעמדו בלחץ (ומתוך שטות יעשו את טעות חייהם) ויתפסו על בניית מערכת במיצוב התלמידים נגד הנהלים באופן שאולי יעלה בקמצוץ האחוז את תקצובם מתוך התקציב האדיר שנגזל מהם (להזכירכם, לפי התקנות המוסדות החרדים צריכים להיות מתוקצבים ב- 75% למוכש"ר ו- 55% לפטור! בפועל הם לפי חוו"ד מקצועית של משרד רו"ח משישור חשבות, הם מתוקצבים ב- 30% ו- 25% בהתאמה!!!), ואז בכוונתם לעשות מסע יחצי ציבור ראוותני מנופח על גבם של "החרדים הגנבים"
      7. רבותי יש כאן מלחמה שמזמן כבר אינה מוסתרת ויש לקרא לה בקול ברור: זו מ-ל-ח-מ-ה! ומי שמוביל אותה זהו שר הח(נ)וך בנט
      שבמין שגעון של גדלות ילדותית מדמה את עצמו כאיש קומנדו המסתער בתחכום על האויב מספר אחד של המדינה (והקלפי בעתיד…) –
      ילדי ישראל תינוקות של בית רבן שכל העולם עומד על הבל פיפיותיהם, ואשר הם הם העומדים בשער כמאמר חז"ל כי ישבית אויבים בשער אלו הבל פיפיותיהם של תינוקות של בית רבן
      8. אנו פונים לבנט ומודיעים לו: בחרת להצטרף לגדולי אויבי העם היהודי, בחרת לתקוף ולהכות במקום הכי קדוש ליהדותך, את כדוניך את מפנה נגד ילדי ישראל, אך הנך מכוון כלפי שמיא, דע לך עם ישראל עבר אויבים גדולים ועצומים ממך ומחביריך וגבר עליהם, כל מה שהנך מעולל כבר נכתב שכך יהיה לפני אלפי שנים בזוהר הקדוש ועוד קודם לכן בתורה הקדושה: ותקע כף ירך יעקב -אלו תמכין דאורייתא, משמים נותנים לך את החופש הבחירה להציק, ואפילו להציק באופן נורא ואיום, אך מאוויך לעולם לא יצלחו! כי כך הובטחנו "כי לא תישכח מפי זרעו"!